TRÖTT, sååå godnatt! ;)

Ja, jag e sjukt trött, blide uppe lite sent idag men så e de ibland! :P

ska sova nu.. iaf.. imorgon kommer syrran J hit, och Therese, så ska vi (plus syrran A) Äta god mat.. spela nitendo wii.. å bara umgos å ha de skoj! :)  å min lilla Cassandra förstoss! :D
så..en liten tjejkväll... råttorna är ju med tjejer.. :) hehe.. (Electra å Alexia)


ha de bra allla, sov så gott,hoppas er fredag har varigt bra, de har iaf min varigt! :D
trevlig lördag sen då! :) kram. natti natt<3

Kommentarer
Postat av: izzy

ha skoj söta ;) jag e hemma i sverige nu ;) hehe wohooo skoj men tråkigt på samma gång ;) saknar dig vi får se snart tycker jag `;) puss å kram

2009-07-11 @ 17:55:02
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0