Cassandras Dagis!!! =)))

Helt underbart! :D

Cassandras dagis är helt kanon! :D


har bara träffat 4 av fröknarna... de va sjukt trevliga!! =))

där var en del mammor å pappor å barn där men bara såna som redan gick på dagiset i olika åldrar! :)
vi var dom ända som kom.. som skulle börja till hösten hehe! :)
Fröknarna var jätte glada över att vi kom! :)
de grillades korv med bröd.. å saft å sen tårta å dans runt midsommarstången.. men Cassandra våga ej va med.. så vi kollade på istället men hon dansade brevid för sig själv så söt så söt! :) hehe.
å alla tyckte hon var gullig men ja.. de kan jag jhu förstå! :D
gillar dagiset.. rätt litet me många fröknar å inte så många barn... =)) perfekt tycker jag! :D
kan fröknarna ägna mer tid till barnen jhu! :)

massa natur runt omkring... allt är inhegnat.. å en lite lekplats å en stor lekplats en liten bit utanfördagiset med! :)
tycker det värkar vara ett bra dagis å ett dagis jag värkligen vill sätta mitt barn på! :D

när vi var d'r på besök fatta man värkligen "åhh min lilla gomma SKA börja på dagis" man fick nästan tårar.. med lite blandade känsler hehe.. "min gomma e så stor nu å kan börja på dagis" å typ "åh jag ska va utan min lilla prinsessa om dagarna i några timar, va gör hon där osv" hade velat se allt hon gör hehe.. men de kan man ju inte.. :P
man e ju iaf med första veckan! :D
v 33 är hennes inskolning! :D

Min lilla gomma.. så stor så stor *älska* :)

nästa vecka.. (v26) så ska jag gå dit å kolla lite mer inne idagiset nu va i mest ute ju.. å så ska jag träffa de andra fröknarna med mera.. :)

Idag fick vi en massa pappor som ska fylas i som jag oxå ska ha med mig den dagen! :)
å en "somamr läxa" fick vi.. som man ska skriva lite va man gjort under sommaren.. men de e nog som man ska ge.. slutet av sommaren hehe... :)
men jag är glad så som de ser ut nu e jag nöjd med dagiset! :D
sen får man se när hon börjar... ibörjan komemr de nog va svårt å bara lämna henne där emn sen vänjer jag mig å hon med! :)
en fröken där hette Eva... asså jag tycker att i typ alla dagis finns de en fröken som heter Eva :P hehe.. sånt fröken namn! :P

ne nu ska jag inte skriva så mycket mer.. :), men ha de bra alla.. :) kramen..! :)
å natti natt! :D

Kommentarer
Postat av: Jasse

Låter super (mitt nya favvo-ord verkar de som) hehe...Då börjar C en vecka förre vår lilla snutta hehe...E så nervös redan, men det kommer säkert att gå bra. "Ert" dagis verkar verkligen bry sig som de nya barnen och deras föräldrar, hade önskat att det var så här oxå, låter så mysigt!



Ja hehe...en av mina dagisfröknar hette oxå just Eva, så det kanske är som du säger...ett frökennamn! *: p*



Sov sött!

Kramiz

2009-06-18 @ 01:23:58
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Emma

blir bara du o C för Henry kunde inte komma för C har inte blivit frisk än.

2009-06-18 @ 08:15:37
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0