En regnande fredag =))

idag är det som en dusch där ute lite då o då.. hehe.. Vi har haft en städe dag heladegan idag... de kan man ägna dagarna åt isåna här väder... :) hehe.. ok har man rätt kläder så e de inget fel å vara ute.. men då vill man hälst ha rätt kläder till de ju.. =P
jeans e nog de värsta tycker jag å ha på sig när de regnar uch... Cassandra har ett rägnställ, men ikke jag å syrran så då får de bli träningsbyxor t-shert tröja med luva å en tunvind jaka.. de funkar helt okej det med.. :)
å gympadojjer ;)
Cassandra har stövllar men de e i stl 22 lite smått förstora =/ så idag fick hon ha sina gympaskor.. för de passar bättre å e de bästa skorna hon har isåna här väder anars e de mest sandaler å typ tugskor hon har.. =P
men hon satt bara ivagnen.. så då läker de ju inte in vatten i hennes skor iaf.. hehe.. plus regnskydd på vagnen.. så klart ;)


idag så ska vi se TALANG finalen naajs... :) sen har vi hyrt 3 st filmer som vi ska se.. inte alla i dag skulle jag tro men vi har dom i 1 vecka.. :)

Syrran gör mat nu de e nice e massa hungrig... :) hehe.

ha de bra alla i de där fin fina regnvädret =)) kram.. "de finns inga dåliga väder bara dåliga kläder"  *fniss* haha :D

Kommentarer
Postat av: Lilly

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=sojealous

Bli medlem här så får du garanterat fler besökare. Jag vet för jag har testat och det funkade. :)

2009-06-13 @ 22:35:30
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0