Lite mer av fredag, plus Lördag ;)

Fredag: Jag, Annelie å Cassandra blev bjudna på grillning och kolla fotboll hos Andy å hans pappa! :)
de var trevligt.. :)
Matchen var väll sisådär 1a halvlek va inte alls skoj de var 3-0 till england, sen 2a halvlek så gjorde vi 3-3 ;)
de slutae med straffar.. å England vann :/ *suck* men men..
en skoj å trevlig dag iaf.. :)
bilder finns på min bdb... (länk fins till höger... kolla 26 juni)
kom hem 23:30 sent men så är det ibland ju spec.. när det är sommar
Cassandra var helt slut då hon åkte hemmifån kl 10-10:30
å vat iväg heladagen å inte sovigt midda alls hehe, hon sov dock 1 -1½ timme på hemresan...
när vi kom hem.. så gjorde jag mig iårdning till å sova sen sov vi ända till kl 9:30-9:45.

lördag:
åkte hem till syrran å hennes familj det var nice, våran pappa var oxå där! :)
va ute hela dagen och sånt, kom hem jag gjorde mat (spagetie å köttfärsås) mm gott! :D
finns även där bilder på min bilddagbok.. (27 juni)
tar de mest lungt idag... Cassandra gick å la sig redan kl 19, hon va så trött... =)

ha de bra alla.. :) kramen.. =P


Kommentarer
Postat av: Lilly

Hej!

Jag följer dig med bloglovin och skulle därför bli väldigt glad ifall du ville följa min också så att jag kan få lite fler följare. :)

Tack på förhand!

2009-06-28 @ 18:38:25
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0