Lördag å söndag =P

Igår va vi som sagt å grillla, de va nice :)


idag söndag har vi stödat.. å kollat reprisen av DHW.. :) å lite sånt.. Cassandra har vatt ute me Annelie på gården å lekt.. :)
sen har jag å Cassandra även badat.. :)

inatt blir de att kolla reprisen på LOST de kommer 2 avsnitt ;) börjar kl 2:40 =P
ska nog sova ivardagsrummet för måste ställa mobilen på 2:35 å h´gör jag de i sovrumet veker jag kanse Cassandra å de vill jag lixom inte.. :P

Min lilla gomma e fortfarande uppe.. men jag ska snart bytablöja,borsta tänder på me pyjamas å ge välling =)


i morgon ska jag hem till syrran å passa 2 av hennes barn.. :P D och N.. :)
för Marcus ska till tandläkaren kl 14:15 å få tandstälning den lilla pågen, sån man kan ta av... när man äter.. :P

sen på tisdag ska jag på Dennis avslutnong.. Cassandra ska oxå me förstoss :P å Jennie å Jasmine me.. å Antagligen Annelie å vår mamma om de kan ta ledigt.. :)

ha de bra alla.. :) kraam.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Men var det inte ni själva som valde färgerna då? :s



Måla om själva vet ja : p



Ha de fint o hälsa så gött...

Psssssst När kommer ni o hälsar på egentligen?

2009-06-07 @ 21:37:20
Postat av: Jasse

Ah oki då förstår jag. Men gillar ni det inte så kan ni ju som sagt måla om, inte så avancerat ju : P



Ja men de låter ju bra de, välkomna!



Kramiz

2009-06-07 @ 22:15:15
Postat av: Jasse

Nä de e ju inte de. De brukar ha billig o bra färg bl.a. på Rusta men även på ÖoB! Men har ni planer på att flytta snart då?



Precis, sålänge man bor på ett ställe så vill man ju ha de fint ( : o visst lönar de sig!



Kramiz

2009-06-08 @ 10:42:17
Postat av: Jasse

Men om du vill ha annan färg i ditt & C:s rum...de e ju du som bestämmer de ju hehe!



Vart vill du då flytta?!



Aaaah Sommarkortet e såååå nice ( :



Kramiz

2009-06-08 @ 15:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0