Måndag.. =)

Idag åkte jag å Cassandra hem till Min syster Jennie vi tog en buss kl 12:15.. :) så passade vi Nathalie å Dennis.. :)
de gick bra vo stanade fram till kvällen kom hem kl 20:00 å Cassandra sommnade me en gång den lilla gomman å hon gick mot sin dörr som går till sovrumet å ville in å nanna.. :)
hon har ju inte sovigt midda alls idaag så då e ju kl 20:00 mkt för min lilla snuttaplutta.. :P
på bussen hem hölt hon på å sommna men gjorde de aldrig huvet gunga lite å ögonen gick i kors emn vaken var hon hehe.. :)
sötisen där.. :)

så nu har Marcus sin tandställning sån man tar av när ma ska äta.. :)
han pratar lite otydligt nu me den hehe.. emn de e bara vanligt den första veckan typ.. :) hehe.
När jag va liten ville jag alltid ha tandstälning haha.. inte för jag va missnöjd me tänderna men för jag tyckte de värkade coolt :P hahahahha! xD ;) men jag har aldrig behövt nån... =P

ikväll ska jag isäng tidigt... för jag e trött å vi ska ju iväg tidigt imorgon ska gp hemmifrån ca kl 9.. ska ju på lilla Dennis avslutning!! :D:D:D
hitils har jag varigt på ALLA hans avslutningar både jul å sommar... :) plus en sommarfest.. ;)
Cassandra har med varigt på alla.. hehe på sätt å viss sommaren 2007 i min mage ca v 20, vintern 2007 var hon ca 1-1½ månad.. =P sommaren 2008 var hon 6 mån vintern 2008 13 mån å sen nu spommaren 2009 så e hon ju nästan 19 mån på avslutningen... :)

trååkigt väder de vatrtt idag.. :/ men men.. =P

ha de bra alla.. :) kram.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Låter ju som en helmysig dag ( :



Naaaw...lilla sessan där! Vår lilla snutta sover ju typ aldrig middag, hon ska vara me om allt som händer hehe!



Ah, tandställning e inget vidare, hade de själv när jag var yngre (fast fast tandställning) och det gjorde såååå ont varje gång dem skulle spänna den. Gick inte att äta på ett bra tag : /



Sov sött!



Kramiz

2009-06-09 @ 00:07:00
Postat av: izzy

hahaha jag ville med ha tandställning när jag var liten för jag tyckte det verkade skoj :D hjahahah men jag behövde aldrig heller :P

2009-06-09 @ 19:38:38
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0