Onsdag.. / längtaaaar...

TREDJE GÅNGEN JAG SKRIVER DETTA INLÄGGET!!!!!!! FÖR NÄR JAG SPARAR DET SÅ FÖRSVINER TEXTEN!! STÖÖÖRIGT ELLER VAAAAD ?!?!??!?... PLUS SÅ BLIR DOM INTE EXAKT LIKADANA FÖR MAN MINNS JU INTE ALLT ORDAGRANT MAN SKREVET JHU..!!!!
HOPPAS DE SPARAS NU DÅ!! :D
(nu ska jag kopiera allt detta fall i fakl så e de bara till å klistra in sen! :D smart va.. ;) hehe.. =P )

Jahapz... då vare Onsdag idarå.. :) en solig sådan.. :)
20 grader ute, 23 inne.. :)

wiie!

Idag så ska Jag, Cassandra å Annelie till Cassandras dagis!! Det ska bli spännande! :D
det är sån midsommardag.. som alla som går på dagiset är välkommna till.. plus även dom som Börjar till Hösten! :D
som Cassandra gör! :) jag tycket att de ska bli skoj och se hur dagiset ser ut, vad det är för andra barn som går där och träffa fröknarna såklart! :)
Jag vågar ej gå dit själv... :$ så därför syrran e snäll å följer med! :)  TACK!
jobbigt å ha dåligt självförtroende.. =/ men tur att Syrran hänger med.. :)
känns skönt, iomet jag inte känner en ända där värken något annat barn, nån förelder eller nån av fröknarna lixom.. hehe! :P
Men det ska iaf bli skoj skoj! :D wiie!

Jag å Cassandra ska nog strax gå lite istan.. :) fint väder ju då får man ju passa på att vara ute! :D hehe..
Men vi får ta Paraplysullkyn *suck* men e går bra det med.. :) jag får ta den idag för när vi var hos våran mamma i Måndes och hämtade hem syrrans bil.. glömde vi den andra vagnen som vi brukar använda  hehe..
Eller det var så att.. när vi gick av Bussen där vid mamma så kom Mammas man å hämtade upp oss.. då de e en liten bit å gå till deras hus därifrån.. och då fälde vi ju ihop vagnen å la den i bagachluckan.. sen så åkte han å handlade.. å jag å syrran va tvugna å åka kl 15 för å hinna hem kl 16 för vi började tvätta, å han hade inte hunit hem än.. så man kan jhu säga att vi glömde den med vilje hehe..
Men syrran e där idag då ska hon ta med den.. :)
hoppas hon inte glömmer den bara hehe.. för jag vill inte komma med paraplysulkyn till Dagiset.. känns lite pinit om dom tror att de är den vagn vi använder till Cassandra å har ingen annan alls hehe..

Längtar efter dig Jenna... :) men vi ses snart jhu.. :)
tänker på dig<3:*:*:*<3

Ha de bra alla.. kramen.. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

tar du 13.47 bussen till vittsjö eller senare?

2009-06-17 @ 12:49:33
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

Kuligt det låter, hur hade ni nu de då, verkar det bra?



Kramiz

2009-06-17 @ 22:59:14
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0