Snaggad.. ;)

Nu är man snaggad å jag trivs i de å tycker jag passar bra i de.. :) sen skiter jag i va andra tycker! :P hehe..
så länge man själv e nöjd så.. ;)

ville ju först blondera det men sen när jag såg resultatet var jag nöjd me de i in egenhårfärg.. :)
så blonderar jag de.. så kommer de nog bli till hösten isåfall.. ;)
men et återstår att se! :D

sparade lite lugg.. så jag kan göra "tintin..lugg" hehe.. :)

Pallar ej ta foto på de idag emn kanske imprgon å då ommer de in på min bdb.. ;)

på syrran å deras trimmer finns de lite olika "längder"
denjag tog var den längsta av dom 13 Mm men jag tycker de e kortare än 13mm hehe.
Men de gör ingenting.... :) för jag trivs ju i de.. å då kvittar längden jhu.. ;) hehe..

Snart så börjar DHW... :) de ska bli nice... dubbelavsnitt! :D  å sommaruppehåll.. :/
sen är det 2 avsnitt LOST med.. naajs.. ;)

sen blir de läggdax.. :)..

ha de bra allla.. kramen...<3

Kommentarer
Postat av: Märta

Skulle bara säga hej till dig.

Kolla min blogg vet jag!

2009-06-16 @ 21:48:59
URL: http://theangelrat.blogspot.com/
Postat av: Anonym

tack gumman<3 ska vara stark för jag ska vinna över alla tankar!



om du inte hittar på något imorrn så är du välkommen då jag tar 13.47 bussen hem så om du kan komma då är du välkommen (henry kommer kanske oxå) annars är du välkommen på helgerna.

2009-06-17 @ 08:14:51
Postat av: Emma

va jag som skrev det senaste glömde fylla i namn

2009-06-17 @ 08:15:53
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Emma

inte idag imorrn (torsdag)

2009-06-17 @ 11:12:36
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0