Tisdag och lite hemlighetsfull! :P

Ja idag är det Tisdag... jag och Cassandra ska åka till min mamma (Cassandras mormor) det ska bli skoj.. å mys.. å skoj att få "bo"  på ett ställe några dagar med trädgård! :), spec.. för min lilla Cassandra! :D
Kan hon vara ute å springa hur mycket hon vill i sturtsätt.. och man behöver ikke tänka på att hon springer förlångt och det kommer en gata då det är stänsel runt hela ju! :), klart att man är där å kollar ändå... :) plus vill man själv oxå vara ute! :D
Jag antar att det blir en del grillande dessa dagar, men det återstår ju att se.. grillat är gott... :)
men även min mammas "vanliga" mat är superduper god! :D, den kan man sakna lite när man ikke bor hemma :P hehe.. :$

ska ikke skriva så mycket mer om deta nu hehe.. nu ska jag gå över till den andra delen av rubriken hehe.. "hemlighetsfull" Jaa.... syrran.. (Annelie) är sååå hemlighetsfull... våran mamma ringde igår och sa att hon skulel hyra ett släpp i Höör, sen så kom min syster på att hon har ju ingen dragkrock på sin bil.. så hon kan ju ikke köra med släp då.. så sa dom "okej men då beställer vi hem det då"   (asså hem till min mamma å hennes man) Fan nu undrar jag vad det är.. syrran säger inte det.. :/ hehe.. men hon ler iaf.. haha.. jag gissa på att det var en pool för det säljr dom i höör :P haha, men sen tänkte jag nä.. då kan de ju inte va så stor.. om det lixom får plats i ett släp.. :P hahah, isåffal är det en sån pool man bygger upp.. men det kan man ju köpa på så många ställen lixom.. så jag undrar ved det är.. emn det får jag se när leveransen kommer nu i veckan när jag är hos dom! :D  wiie... sen tänkte jag att det kanske var nån stor uteleksak... men varför skulle dom vara så hemliga om det, jag tror att när mamma väl köper stora uteleksaker (gungor,rutchkana, studsmatta osv) så kommer hon nog höra lite med mig å Jennie lite vad vi tycker pasar till våra barn osv, men jag har iofs sagt att en sån stor studsmatta är bra för den tycker barn är roligt länge och alla barnbarnen (förutom lilla Jasmine, som bara är bebis) har användning för den redan nu lixom.. ;) hehe... å en studsmatta kan man ju med köpa typ varsomhelst nästan hehe.. =P aja ska bli skoj å se vad det är... så aknske jag blir helt besviken... om de är något tråkigt tex.. nått till deras företag eller liknade... nån ny slipmaskin HAHAHAH.. men ne.. då hade nog ikke Annelie vatt så hemlig.. =P haha..

ne ska inte skriva mer just nu... men ha de bra alla.. å njut av de fina vädret de ska iaf jag... :) kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

jobbigt när de är hemlighetsfulla är ju jobbigt att vara nyfiken jue:P

2009-07-01 @ 21:24:53
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0