Tisdag =P

Jag å Cassandra lå kvar i sängen läänge idag å mös å lekte! :)
sen steg vi upp å åt lite frukost... :)
sen gick vi ut på balkongen å mös änu mer där å lekta osv.. :)
lyssnade på musik =)) å åt banan =P
sen så fick hon vällling å sov midda! :)
å jag var på ballkongen å njöt av vädret å bra musik! :)
sen när hon vaknade åt vi lite äpple,nektarin och morot hehe.
på balkongen... men sen ville hon in så åt vi de i min säng.. ;)
kan säga att de e första gången jag äter i min säng medan vi butt här (1 år å 4½ mån)
så de händer ju rätt sällan.. ;) hehe...

nu strax så ska jag lagga lite midda... e hungrig känner jag, frukt håller man ju inte sig å såå länge hehe.. får se vad det blir för midda! =)

blir bara till å slappa ikäll... jag å Cassandra ska bada efter maten.. :)

ha de bra alla.. :)  kramen.. =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0