Tisdag=)

var på Dennis avslutning idag massa skoj å mys å fint väder.. :)
kommer bilder senare elelr imorgon på min Bilddagbok.. :)
Lekt på lekplats har vi me gjort å ätit glass å lunchat på wokhouse.. (kina resturang) massa gott! :D:D:D
Cassandra älskar sån mat med.. :)  tack mamma för du bjöd.. :)

Cassandra sover så gott min lilla gomma.. :), ikväll blir de DHW å christine å Lost?!  om e går forftafrande om de inte e sommaruppehål-.. de kan de vara men jag ska s´nart in på TV.nu å kolla ;)

jag å Casandra har badat idag.. :)


ha de bra.. alla..kram.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Ååååh har ni haft så fint väder? Här hade vi oxå fint några timmar men sedan så har det bara regnat o de gör så än : /



Hehe...du skrev "ha en bra dag" klockan 19.29 : p

Fattar ju va du menar men ville bara retas lite hehe!



Ha en fin kväll

2009-06-09 @ 21:09:52
URL: http://privat
Postat av: Jasse

Sv: Näää så liten e/var den väl inte hehe. Hur stor har ni då?



Njaaa jag vet inte, vill egentligen inte göra någon åverkan på väggen. Men vi får se!



Sv 2: Japp makissar e gött de me. ( :

2009-06-09 @ 22:49:54
URL: http://privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0