åhh mm så va de måndag.. jippi asså.....

Måndag idag då skoj! .......NOT!

blöää på såna här dagar där man måste fixa saker å ting asså. men men..  sen e de ju över! :D hehe.

Jag å Cassandra har vatt vakna nu i ca 1-2 timmar men vi har lekt å myst å busat i min säng.. :) så vi steg upp nu för nu va vi trötta på å bara va isängen! :) hehe.

Min mamma e typ 80 mil i från mig eller något å de e bara så skit!
aja dom kommer ju hem snart men ändå.. blöäää på allt just nu ja.. BLÖÄÄ!

annars ska vi mest bara ta e lungt idag, kanske gå till ica behöver välling bland annat.. :)

o lite sånt hehe.

ne men ha de bra alla å godmnorgon.. ;) hehe.kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja eller hur är det. naw tack=)

2009-03-30 @ 15:58:45
Postat av: emma

hmm mitt namn kom inte med:

2009-03-30 @ 15:59:36
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0