Dagis... ^^

idag så ringde dom å sa att de fanns ledigt i Vankiva eller va fan de heter... å i Tomerstort (eller hur de stavas)
men jag vill ha i Hässleholm.. så jag tackade nä.. för iomet Cassandra bara ska va där i  3 timmar till en början med.... så hade jag ju inte gjort annat än å åka buss å vänta på bussen på de 3 timarna lixom åka å lämna henne åka hem.. åka å hämta henne å sen åka hem igen osv osv å allt detta på 3 timmar de hade inte funkat..
plus så går bussarna relativt sällan med så... :/ men men.
å då har jag ju inte tid till andra saker.. ju :P
å man vill ju inte stana kvar i vankiva tex... va ska jag göra där i 3 timmar ;) hehe.

visst syrran bor i tomerstorp men ne.. inte säkert hon palalr ha mig där var dag i 3 timmar lixom hehe.

så hässleholm blir bäst så det så! :D

hade de vatt tex 6-8 timmar hade de ju vat en annan 5a ;)
eller om man  haft bil.

ha de bra alla.. :),kram

Kommentarer
Postat av: Emma

vi snackade om det veckan du hade din fest om att vi skulle satsa men vet inte riktigt om vi blev ett par då eller på söndagen efter din fest då vi snackade om det igen men han sa oxå när jag berätta din brossa kysste mej om jag kysst tillbaka o vatt otrogen men vet inte om han skojade då eller om vi va ett par så ja nån gång den veckan blev vi tsm iallafall

2009-03-25 @ 21:02:06
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Emma

precis det var därför han tyckte det var bra att jag inte kysste tbx:P

2009-03-25 @ 21:19:38
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: izzy

ja det var hy lite tokligt lika bra å ha det inne i hässleholm för det är ju lite onödigt håller med dig om det :D hehe men hoppas du hittar något i hässleholm snart ;)

2009-03-26 @ 02:15:13
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Emma

men man kan ju få ha dem på dagis 5 timmar tre dagar i veckan istället för 3 timmar fem dagar i veckan

2009-03-26 @ 10:57:42
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0