ibland så kan jag undra..

..hur mitt liv varigt utan Cassandra... asså va jag gjort annars under hela gravideteten å under dessa 16½ månaderna hon funits... undra hur mitt liv vatt då... nu ska ni inte tro att jag önskar bort Cassandra att jag häldre ville göra abort för så e de inte men de e ändå en tanke som finns att jag lixom undrar hur de vatt om jag inte blitt gravid osv osv.
Det hade nog vatt lättare å skaffat tjej iaf.. :P hehe, å jag hade väll pluggat å festat.
Men jag e ändå glad att jag har min lilla tös.. :)
Va vore mitt hjärta i all sin glans om inte lilla Cassandra fanns ;)


Om man gemför de liv jag hade innan gravedeteten å inna hon kom osv å de liv jag har nu... så väljer jag helt klart de liv jag har nu me min lilla bebbe hos mig! :)
även om de gör så de e svårare å få tjej.. å man har inte lika mkt fritid som innan å allt de dära så e allt bara underbart me Cassandra ju.. :)
visst de finns sina jobbiga stunder men ja.. de e mer underbara än jobbiga! :)

Fan jag är en mamma!:) de e coolt ;) hehe ne men fan underbart ju.. idag tvättar jag å Cassandra de e skoj asså ja de e SKOJ! kolla va för intressen man får när man e mamma.. att tvätta lixom e dagens höjdpunkt hehe.. ne men.. ja jag trivs med å tvätta! :) tralalala.. ;)


jag tycker om å känna mig vuxen å de gör jag när jag tar hand om Cassandra när jag tvättar lagar mat osv osv.
Sen annars kan man få va barnslig i andra tillfelen osv osv.. ;) hehe.
tralalala.. ;)

jag å Cassandra åt nyss spagetie å köttfärsås till lunch... :) hehe.
så nu e vi propp mätta! xD

senare idag blir de kotlett å pommes å sånt.. mums.. :)

jag e trött å ska snart ner i tvättstugan... :) jag å Cassandra! :)
hon e så ducktig så!

mitt liv börjar bli bra asså inte för de inte va de innan men ja.. nu e de nästan helt jvlans bra! :D
bara fkickvän som saknas men ja de kan man ju inte bara ta första bästa elelr kan kan man ju.. men ja  jag vill inte de =P
man vill ju ha kännsler me för henne.. å de kan va svåert ibland asså man kan ju  inte tänka "nu ska jag kära ner mig i Greta" haha.. ;) jag bara tog ett namnnu asså xD hade man kunat de fan va nice de vat :D

ne men ha de bra alla.. :) kramizen.. :)

Kommentarer
Postat av: izzy

mjo men det är klart att man tänker så hur livet hade varit om inte den och den saken hade hänt. fast man gillar sin sitts som den är nu.

Men det är skoj ibland å göra vuxen saker

men skönt att med bara få flippa ut å tramsa saj rejält med. men jag menar fast du har cassandra så har du ju sjukt skoj ändå å kan göra massa skoj saker bara att det krävs lite mer planering och ansvar ;) heeheh



Puss å kram söte

2009-03-26 @ 02:18:23
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: izzy

mjo men det är klart att man tänker så hur livet hade varit om inte den och den saken hade hänt. fast man gillar sin sitts som den är nu.

Men det är skoj ibland å göra vuxen saker

men skönt att med bara få flippa ut å tramsa saj rejält med. men jag menar fast du har cassandra så har du ju sjukt skoj ändå å kan göra massa skoj saker bara att det krävs lite mer planering och ansvar ;) heeheh



Puss å kram söte

2009-03-26 @ 02:18:24
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0