ingen vanlig dag... ;)

NÄÄ för idag e de ju ingen vanligdag för de e ju faktist Cooltingarnas födelsedag ja hurra hurra hurraa! ;) fy fan va vi e bra! :D

Grattis till mig själv å till Bästaste bästa Tobbe på våran 21 årsdag!

Fan tiden går så Fort Tobbe vi e redan 21 år! :O
vi har kännt varandra i exakt 21 år.. eller nää 21 år och 9 månader om man räknar me tiden i våra mammors magar hehe, vi lå inte i samma mage men jag kan säga att ändå redan innan vi föddes fick vi ett starkt band mellan oss, som aldrig kommer gå isönder, vi föralltid, vänner föralltid! Vi har sååå många minnen ihop, vi e uppväxta som syskon vi sa alltid till folk att vi va tvillingar! :), fan va vi e bäst å jag älskar dig! :), du är den jag älskar mest av dom som inte e ett riktigt blodsband,  men du e som om vi hade samma blod ändå du e lixom TOBIAS :) Grattis till dig gosse lilla :P

finns så många minnen så orkar inte ta alla här :P, men dom finns inom mig =), å jag e 5 timmar äldre än dig men du e fan så mkt längre än mig.. :P
20-25 cm :O hehe,men när ví va yngre va jag längre än dig ett tag men du växte om mig sen vid 11-12 års åldern hehe.. :)
du växte som en stock å jag stannakvar på min längd å växte max nån cm till ;) hehe.

jag e så jvlans stolt att jag kom å samma dag som dig, du är den man ska dela födelsedagen med!, alla dina syskon betyder mycket för mig, men du e lite extra.. asså.. iomet vi har varigt eller är i samma ålder har vi ju gjort exakt allt tillsammans, vi var i danmark fören Thomas de du.. ;), å han e ändå 2½-3 år äldre än oss höhö.. :)
för våra mammor åkte dit en dag me bara dig å moig när vi va runt 1 år :D wiiie.
vet oxå en gång när vi va lite äldre så ville jag att din mamma skulle köra mig i din vagn å du ville åka i min vagn så min mamma körde dig hehe! :)
våra mammor har kännt varandra sen tonåren.. å din mamma har 5 barn min mamma har 5 barn å du å jag kom på samma dag wiie wiie wiie, de måste ju haft sex typ samtidigt :D hehe.
tror att jag va BF till 4 mars å du till den 8 mars, men vi väntade in samma dag istället ;) hehe.
tralalalala.. vi ville komma samma dag lixom, dina föreldrar va hemma hos oss å passa mina 4 syskon(plus sina egna 3 dom hade då) medan min mamma å pappa va på BBå fick mig... sen när jag va nån timme gammal.. så åkte min pappa hem för å ta över passningen till sina barn, å mitt då gick Lenas vatten, så de va ju helt parfekt att han kom hem exakt då hehe :)
när du va ca 20 min kom jag å min mamma in till dig å lena å hälsade på så när du va 20 min å jag 5 timmar å 20 min fick vi äntligen se varandra!:D  jag minns de som de vorre igår ;) HAHAHA.. ne eller intbe men.. de hade ju vatt lite skumt om man indes de men nice :D
du är fan den bästa Tobbe som finns! :) <3

ha de bra alla hoppas ni får en bra dag, de e VÅRAN dag i dag Tobbe VÅRAN ;)
kram... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis=)

2009-03-12 @ 17:40:22
Postat av: svar till nån.. :P

Thx, vem du nu än e :P

2009-03-12 @ 20:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0