jappz :) hehe

jag håller på med maten nu.. den e snart klar spagetie å köttfärsås.. jag e sjukt hungrig.. :P
de ska bli gott! =)) hehe, me lök i mmmmhmm =))

har tränat idag å duschat/badat så de e nice.. :)

Cassandra vakande ju i förra inlägget som jag skrev.. elelr hon hade nog aldrig sommnat  men de va tyst där  inne iaf.. sen blide hon lessen så jag tog upp henne men sen fick hon vatten å sen så la jag henne å hon sommnade.. :) så hon va bara vacken ca 10 min... :)
eller uppe 10 min.. :)

ne nu ska jag kolla till maten ha de bra allla.. :)

kram

Kommentarer
Postat av: jasse

Mitt inlägg försvann : / Skrev ju här nyss!



Men men iallafall så skrev jag att spagetti o köttfärssås e mumsigt, tror nog att jag ska göra de imorrn!



Kramiz

2009-03-29 @ 23:52:46
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0