oj ett bra tagsedan..

Jaa.. de va ett bra atgsedan som jag skrev sist... 19 mars sist.. =P å de e ju den 22a idag höhö.

I Torstes kom brossan hit de va skoj... :)
åt go mat, umgicks osv osv.. :)
nice nice.

Fredag va handla på ica maxi med mer.. å umgicks me me Brosan (Thomas) å syrran (annelie)


LÖRDAG:
i lördas hade jag kalas för mig.. så släkten kom kl 14 tiden å firade mig jag fick pengar,blommor å nått shot spel.. å trisslotetr vann 50 kr ;) hehe..:) tack för sakerna e nöjd=))
å vi åt god mat som brossan T lagat mm muns! :D åt glasstårta med mer... :)
sen gick dom vid 17 tiden... ;)
men de lite yngre i släkten stanade kvar för kl 19 skulle komma fler så då blide de fest istället.. :), de va nice.. :)
tack alla skom kom... :)
fick en fin sån rosa anka av Emma tack.. :)  den är fin! :D haha... *gillar den*
av Henry fick jag chocklad å ett jätte sött å mjukt gosedjur.. hehe.. ett lejon!   jätte söt e den... :)
haha! :D den gulligaste presenten jag fått.. :) hehe, TACK ;)
blev lite generad där hehe... :) så gullig present ju. haha! :D ^^

Men de va trevligt på festen tycker jag... :)
vi va sammanlagt humm måste tänka.. 12 st tror jag.. så tack alla som kom.. :)
jag va inte backis i dag de e nice, men klart jag drak inte så mkt så de e ju inte så konstigt.
Drak kanske 5 cider eller något.. eller ja några av de 5  var alkoläsk men ändå nästan samma sak ju.. :P hehe.
så ja på dom 5 va jag inte så full av ju hehe.


Söndag: mest bara slappa.. kollar på Beck men de e ju nyheter u.. så passar på å skriva här då ju ;) hehe.
ska nanna efter beck! :)

ha de så bra alla, å hoppas att er helg vatt lika bra som min.. :),  å kram å trevlig söndags kväll ;)
<3 ;)


Kommentarer
Postat av: jasse

Wiiie...Tack för att jag fick komma ( : Det var väldigt trevligt hehe...Strippshow o allt ju lol



Ha en fin kväll!



Kramiz

2009-03-22 @ 22:16:57
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0