söndag..

jag trude fan de va lördag i dag hehe, då har jag missat 2 st robinson *suck* men men hehe sånt e livet ibland... ;)

idag har jag å Cassandra myst,lekt å busat.. :)  bilder finns på min BDB, länken finns på min blogg här under katogurin mina länkar (eller vad den heter) annars heter jag Bumsibum på bilddagboken ;) hehe. (o alla andra ställen jag e medlem på) lite reklam här va de ja ;) hehe.

Cassanra sover... lite tidigt men hon har vatt trött heladagen idag min lilla gomma.

jag ska snart träna,duscha göra mat äta.. :)
sen ska jag sitte här igen å jag ska nog fan instralera Camen ;)
ne inget snusk här inte så försök inte...


ne men ha de super duper bra alla.. :) kramiz... :)
Cassandra sover nig ej ffesten för nu börjar hon gnälla så ska in till henne nu morsning korsning... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0