Tiiiisdaaag.. ;)

ska först skriva lite om gårdagen... jag va trött som fan å seg så gick å la mig redan kl 21:15 skullle lagt mig kl 21:00 men de va ngt som kom i mellan.. så kan de va ibland.
Men jag sov gott iaf.. :)

Tisdag: jag å Cassandra har bara slappat idag.. vi steg upp kl SEX de ni.. ;), sen kl 9 så sov jag å Cassandra midda ända till klockan TOLV, de ni hehe. skönt.. :)
Båda hon å jag va helt slut å trötta å behövde sova lite.. :) de va naajs.. sen så har vi mest bara slappat osv osv.. hitils har vi ätit 2 gånger... :) (Cassandra har dock ätit lite mer än jag, men jag skippar välling ¨mållen till mig själv då jag inte gillar välling hehe) Men Cassandra e en liten väling svamp som föredrar de framför vanlig mat asså visst hon kan äta vanlig mat me men e e alltid välling.. men de e ju bra så länge ens barn kan äta/drika de för de e ju bra för dom... :)
okej skulle de bli för gammla så kanske man inte saverar de mer iaf inte i en nappflaska :P hehe.

å ska snart börja me maten... tror jag hehe, men får se de e en mat som går fort idag makaroner (snabb) å faulokorv ;) hehe men de e ju me gott å Cassandra ääälskar det! =)) så de e ju bra hehe..
Cassandra gnäller lite å säger "deda" eller något jag har ingen aning om va det är... humm undra va de kan vara... tror inte de e städa iaf men de låter lite som de.. men varför skulle hon gnälla å säga städa *fniss* hehe.. Hon kanske tycker här e stökigt hehe, vem vet hon kanske blir skit pedant när hon e äldre ;) hehe. de åter står å se! :D

Ne nu ska jag inte skriva så mkt mer men i kväll blir de LÄTT DHW kl 21, Christine kl 21:55 å Lost kl 22:40 ;)  ha de bra alla..kram,

Kommentarer
Postat av: jasse

Verkar som ni haft en myspys idag ju. Själva har vi varit i lekparken o gungat och busat en massa. Åååh va de kittlar i magen när man gungar o ändå kunde jag ju inte låta bli att gunga högt hehe...F*n va barnslig man kan vara ibland ^^



Kramiz

2009-03-31 @ 21:22:03
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0