Tisdagen den 24 Mars 2009.

tar de mest lungt idag.... syrran å hennes man å deras lilla  bebbe.... får komma hem idag så de e nice... :)
så, så fort doktern undersökt bebben så ska dom åka hem å sånt.. :)
sen så ska Micke komma å hämta mig,Cassandra å deras 3 andra barn.. :)
så vi kan få träffa den lilla bebisen nykomlingen i släkten wiihoo! :)

såg ju bild på henne i går som Micke skicka MMS hon såg söt ut.. :)
lite lik sin storasyster å riktit lik sin pappa... hehe. Lik far men söt ändå ;)
hehe. sån body hade Cassandra igår men lik mor men söt ändå fniss, men måste lägga undan den för den börjar bli förliten =/ (bara stl 74/80 ju hehe.) men men hehe... så e de ibland xD
Jennie
(min syster) tycker med att deras nya bebbe e lik sin papps.. :) hehe.
men de e ju bra de så då e de ju iaf inte brevbäraren :O hehe.
men alla barnen e lik Micke (pappan) men om man ser på dom å sen ser på foto på mig å Annelie när vi va små e Nathalie riktigt lik oss.
å Tvillingarna e riktigt lik vår bror P när han va liten.. :) hehe.

Som Cassandra e lik Nathalie när hon va liten å Mig å Annelie när vi va små.. :) hehe.
å folk ser Danny i henne iaf Theres så folk å folk men ja 1 :P  va jag vet xD
aja min bebbe e söt ändå ju! :D


ne jag ser framemot å träffa lilla nykomlingen... :)
tralalala,.. =))

hålla henne å lukta på henne å pussa på pannan.. :)
å ha henne sovandes mpt en osv så mysigt! :)
älskar bebisar! :D <3<3<3

3336g 49cm kort, å 31,5 huvud om form eller  va de heter ja men ni fattar.. =))
Cassandra var när hon föddes 3090gram  48cm kort å 33,5 cm om huvet så lite kortare å lite mindre vikt men lite störe huvud hehe. :)
å BTW lilla Jasmine hade me handen ivägen precis som Cassandra hade de hehe.. ja... de ligger i släkten då kanske ju ;) hehe.
å de gör ju så de tar imot lite å kanske tar lite längre tid å krysta ut.. än om handen inet vatt ivägen hehe.



Cassandra sover midda nu de kan hon behöva min lilla sötnows till unge jag har! =) älskar dig så snuttanpluttan.. :)

ska inte skriva mer nu men ha de bra alla.. :) pussen å kramen.. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0