TOBBES text!!

Måste fan bara lägga in denna texten här som TOBBE skrivit på sin bilddagbok..
Bilden han hade till var en bild på mig å Tobbe ca 4 år gammla.. han e utkläd till superman.. i bara kalsonger, superman tröja å mössa och.. ett rött skinkle som superman har ;)
å jag humm veta fan va jag föreställer men ja.. =P
guilliga e vi iallefall! =)) hehe.
men här kommer texten som TOBBE SKREV! =))


GRATTIS TILL OSS

21 idag då :S

Annica och jag på bilden

Ja minns fan den där dagen på bilden.
Vi kan fan inte redan va 21,
var tog barndomen vägen?
Kan vi inte gå tillbaka till den tiden där vi dödade myror,
lurade folk att vi var tvillingar,
kallade varandras mammor för mamma,
spelade fotboll i vår gamla stora trädgård,
och all annan jävelskap vi sysslade med.
För ska ja va ärlig så saknar ja den tiden,
då vi inte hade några bekymmer alls,
satt uppe på helgerna och delade en hel popcornskål för oss själva,
för dom andra käka upp allt så snabbt annars.
Låtsades gå vilse och verkligen gick vilse,
blev jagade av luffare, jagade bort dom vi inte gilla på gården.
Våra brödrar drog alltid med oss på konstiga äventyr.
Den stora backen på Lindeborg under vintrarna.
Folketspark, kärringen som spydde på flygande mattan.
Köpenhamnresorna, Tivoli, din mamma söp ner min.
Malmöfestivalerna, fyrverkerierna.

Hade vi fick chansen, skulle vi gå tillbaka och leva om allt igen,
eller skulle vi för alltid låta de va ett minne blott?

Nej, 21 e inget kul att fylla.
De kommer inte i närheten av när man va 4 och klädde ut sit till stålmannen i bara kalsonger nedantill.

--------------------------------------------------------------------------------

Fan man blir nästan tårögd! =), så underbara minnen vi har.. du å jag Tobbe.. och alla syskonen.. dinna 3 brödrar (4 nu)
å minna 4 syskon! :) helt underbart asså, tack för att jag fått en sån bra uppväxt, Cassandra ska få minnst lika bra! :)<3

ha de bra alla, hoppas ni med haft en bra uppväxt, å har fall ni som läser fof e bran.. å att resten av livet med e bra!:)
kram!


Kommentarer
Postat av: izza

det var gulligt skrivet :D heheh :P



så coolt att ni fyller år på samma dag?`för det gör ni va iaf som jag fattar det (A) hahahah kanske e litra trög? hahhaah



pusss

2009-03-12 @ 21:58:24
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0