Torsdag.. ;)

Idag va syrrans man här å hjälpte mig me en grej! :) ,tack ska du ha! :D

tar de mest lungt idag.. får se om jag å min lilla gomma drar till ica kvantum för å hämta paket eller ej, elle rom vi tar de imorgon! ;) men de får vi ju se hehe.

Cassandra va nyss å hämtade riskakor så nu äter vi de hehe.. emn ost smak de e muns! =)

jag får se va vi ska ha för midda idag jag å Cassandra de finns en del å välja mellan emn vet ej va vi e sugna på dock! :P hehe.

å nu e Cassandras riskaka slut så hon tar upp händerna å säger "slut" asså fyy F*************n va jag älskar dig Cassandra vill inte ha ett liv utan dig jag älskar DIG Cassandra du e MITT barn MITT asså åhhh.. jag kan inte beskriva de men de e den underbaraste känslan jag någonsin haft!
Älska sitt eget barn asså fattar nu de e MITT barn jag e en mamma :D
wiihoo!

å barn e rätt ord för hon e ett barn visst jag skojar om att hon e min lilla bebis.. men ja hon e ett barn ett litet barn hehe.
hon kan så mkt nu så e e helt sjukt asså!
du e de uinerbaraste som finns! :D

*älskar*
hon kan prata,busa,gå,äta,förstå en del va man säger till henne,osv osv helt fantasktist va ett barn utväklas på en så kort tid! :D
16½ månader e du snart min tös å du kan redan så sjukt mycket fan!  :P  helt obeskrivligt.
helt obeskrivligt mkt jag älskar dig Cassandra..
du e mammas lilla Gomma som jag älskar mest<3<3<3 =))

Mitt hjärta mår bra me dig i de Cassandra! :)
tralalalaa.. =))

man inser inte hur mkt man älskar ett barn fören man får ett eget asså amn kanske kan tro hur mkt de e innan man har men sen när man väll har ett så.. fattar man hur mkt de e å de e MYCKET asså de måste upplevas för å förstå! ;)
okej! ?! !:P



ha de bra alla.. pussss å kraaam =) <3
---------------------------------------------------------
till Izza.. ;) <6 höhö. ^^

Kommentarer
Postat av: izzy

thihih :D sött sött :) ja tiden går fort tänk detta året blir hon 2 hela år :O omg asså :D heheh





naaw gulligt det med till izza ;) hehe



pussgurkan <3

2009-03-26 @ 21:45:22
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0