Underbart! :)

äntligen har jag träffat Jasmine de va nice! :) hon e sååååå söt.. å ska jag va ärlig tycker inte jag att så många bebisar e söta fören dom blir ca 3 - 6 månader hehe.. :$
men Jasmine är det iaf! :D vet ej om de e för hon e min systers barn som jag tycker de.. =P
men hon e så söt! :D
asså jag älskar redan den lilla lilla tösen så otroligt mycket å jag känner henne inte ens! :)
helt underbart söt! :)

å massa hår har hon med hehe.. eller ja inte så en paruk som vissa bebisar kan ha men ändå mer än ca Cassandra hade är hon föddes å va ina storasyskon hade... =) hehe. å mörkbrunt e de.. :)


Cassandra va såå svartis asså... lite synd :/
för jag hölt henne bara 2 min kanske sen gav jag henne till Micke för Cassandra skulle till min famn å så skrek hon osv.. å ville inte lilla Jasmine skulle behöva ha nån skrikandes så nära plus nån som försökte sätta sig i min famn :P
men hon sov gott i min famn mot bröstet mosters lilla gomma!:)
så söt, så beby sjuk jag e :P
*kidnapar* hehe.. nedå ska jag inte men åhh.. =))
helt underbart fin e hon tralalaa.. :)


ska snart kolla DHW tack J för att du påminde mig hehe.. :)
snällis.. :)
efter de kommer christine sen lost! :D wiie.


skönt men ändå ensamt å va ensam nu i 3-4 veckor.. :)
men ändå underbart! :D  finns massa fördelar me å va ensam med ju.. ;) hehe.
mm.. =p
saker å ting man kanske inte kan/vill göra om syrran e hemma osånt ju.
som man kan nu.. :P (kanske ?! )


ne men ha de bra alla.. :) kramen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0