vakna av telefonen.. ^^

Jappz... vakna av telefonen e bland de värsta som finns!

MEN inte idag höhöhö.. =)) imorse när hemtelefonen ringde å Cassandra fortfarande sov så fatta jag att de skulle vara Syrran J eller hennes man å säga att dom kommer me barnen snart för de e dax å föda! å mycket riktigt så va de så! :D
(för vem ringer annars så tidigt lixom, kl va typ 5:20)

wiiiiehooo jipppie! :D tralalalalalaa.. ;) hehe.

å hoppas de inte e falskt alarm.... så de blir hemskickade... men skullede va så, så finns de ju inbe mycket å göra åt hehe,för bebisen kommer ju ut nångång iaf hihi! :)

ska bli skoj.. jag e bebis sjuk så en bebis i släkten kommer bara va nice... :)

jag e nervös hehehe... å ändå e de inte jag som ska födda hehe men fan ändå jag får glädietårar wiiihooo! :)
å min älskade Cassandra ska få en kusin till en som kommer va i liter mer samma ålder än dom 3 hon redan har (9år å 7år), men dom har skoj me Cassandra ändå å Cassandra tycker de e skoj me dom! :)

ne nu kommer dom nog närsom.. :)
så jag ska sluta nu men ha de bra
å god morgon alla!:) kram.


Kommentarer
Postat av: jasse

Wiiiie....Hoppas allt går bra för J o M och att det kommer en liten baby idag.



Kramiz Jasse

2009-03-23 @ 10:52:55
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0