Zööndaag ;)

Jappz idag e de då söndag.. =P
å vi har nyss ätit de va gott.. å Cassandra åt TVÅ och en halv portion! :P  de ni ;), det vi åt var potatis,kalser med b-sås å jag å Cassandra hade även majs till mmm =)), å Råttorna älskar med den maten! :D
men faan så ont jag har i magen.. jag låg på mage nyss å kollade på mina små råttor dom e så roliga å kolla in asså hehe.. älskar dom såå! :) <3 å när jag la på magen kunde givet vis inte Cassandra låta bli å va på min rygg hehe :P

minna små gusmosgommor! :)
min tjockis Alexia å min Spinkspink Electra ;) höhö.

idag blir de mest till å ta de lungt osv.. :) ska snart spela SIMS vi har instralerat SIMS IKEA nu oxå så de e  nice ;) lite extra Möbler osv osv.


ne men ha de bra allla.. :) kramen.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0