Lördag... :)

Idag har vi vatt på gården å lekt å busat en massa.. :) (jag, å syrrans 3 älsta barn å Cassandra förstoss ;) hehe..) plus så va vår granne T med ute eller hon kom efter 5-10 min.. :) å sen kom en annan liten pojke väääldigt blyg 4 -6 årgammal, han våga inte göra någonting å jag fråga "ska du intbe åka"  (rutchkanna asså) men han skaka bara på huvet sen frååga jag "du får låna sandsakerna om du vill" men han ville ej han stod bara å kolla på.
Sen kom även lilla O ut å lekte... :)
å hans bror I å hans kompis, vi va ute 1 timme sen gick vi upp för M och N skulle packa sina saker för deras pappa M skulle snart hämta dom, de skulle på vars ett kalas.. :), N kl 2 å M kl halv 2, D ska va här till imorgon... :)
skoj skoj! :)

eurovision song contest..ska man klart se idag! :D får man ju inte missa! ;)

Cassandra har sovigt midda nu i ca 1½ timme.
men klart hon vaknade tidigt ja strax innan kl FEM
åhh jag trudde inte minna ögon när jag såg vad kl var! haha.
Men men så e de ibland.
plus så lekte hon ju en hel timme mellan 10-11 så då blir man ju me trött pga de, leka ute tar på kraftorna spec.. på så små.


ha en trevlig helg alla! :) kramen.


Kommentarer
Postat av: Emma

haha o jag som tycker det är jobbigt när B vaknar vid 6-7 på morronen:P

2009-05-16 @ 16:08:02
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Izzy

låter ju mysigt :D heheh

som du kanske vet inget wonk för mig ikväll men verka heller inte bli det för dig?:P hehehe



Psupsuspsus

2009-05-16 @ 16:14:53
URL: http://izzemizz.webblogg.se/
Postat av: Annica

svar till Izza ;)



mm hehe! :D



ahh... okej.. då år vi inte miste om varandra iaf.. :P hehe

ne inte mig iheller.. ;) men de får vi ta sen när jag fått penngar! :D när de nu än blir... :@ bajs på soc....!



pusspuss<3

2009-05-16 @ 16:27:28
URL: http://bumsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0