Sommar"festen" å lite Onsdag.. :)

igår på sommarfesten va de trevligt, tipsrunda, fika, glass med mer.. :)
å Cassandra hade kul å va ducktig hela vägen dit å under tiden vi va där å hela vägen hem.. men hon va trött å bums i säng när vi kom hem å hon decka me en gång (fick välling å borsta tänderna såklart innan jag la henne) vi var väll hemma vid hanv 9 :), nu sovver snutta plutta midda! :)

Jag kanske borde oaka lite de som redan är rent iaf =))
för vi tvättar i dag (16-21) å de får jag nog packa ner imorgon de vi ska ha med av de som blir tvättat.. :)
för vet ej om jag pallar packa ikväll.. :)
jag tycker e e sååå skoj å packa inför en resa för då fattar man att de snart e dax! :D
wiiie!
så e de skönt å göra de nån dag innan så man inte råkar använda något av de som man vill ha me på resan.. å smutsar ner de, då kan man ju inte ha me de hehe.. eller kan kan man ju men de vill man ju inte.. :P
Jag kommer ha me en del till Cassandra inte övedrivet mycket men mer än va man har me sig till en vuxen för man vet ju inte om hon behöver byta kläder nån dag för spilt ner sig eller nån annan olycka.

Men sen när man komemr hem e de inte lika kul å packa upp som de va å packa ner allt :P haha! xD  så e de alltid! :D
tycker jag ^^

åhh jag längtar så till den 30de ska bli nice å koma iväg lite! :)

ne nog om de.. :)
idag e de onsdag då e de som sagt tvätte dag ananrs e de mest bara slapp.. :)

igår kväll åskade det... myspys.. :)


ha de bra alla... kram

Kommentarer
Postat av: Lilly

Inatt hade vi storm.

2009-05-27 @ 19:10:30
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Jasse

Wiiie...visst e den ( :



Hur e de me er förresten och har C blivit bättre?



Åååh ja just de, nu e de inte länge tills ni drar, ska bli skönt va o komma bort lite?!



Ha en fin kväll!



Kramiz

2009-05-27 @ 21:07:38
Postat av: Lilly

Man ser inte så mycket eller va?X)

2009-05-27 @ 22:46:12
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: izzy

låter ju nice :) hehe ja snart reser du ;)

du får ha det sjukt skoj där nere så får du berätta sen hur det var där ;) hehehe



Hoppas allt gå bra :D wiie cassandras första land hon åker till fett nice ;) heheheh



pupusss å kram

2009-05-28 @ 23:33:41
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0