Tisdag=)

Idag har jag å min gomma vatt på BVC de gick jätte bra! :)
18 månaders vaccination.. de gick med bra! :)
hon ritade å dom behölt tekningen hehe! :)
å vissade doktorn att hon kunde gå med mera... å lyssna på hjärtat osv osv.. :)
hon gnällde lite men inte så farligt, hon gnällde mest för hon va blygg (rädd ?!)
för docktern (en man på 55-60 års ålder) allt var bra osv =)) bra de ju! :D

den 19 mars va vi där sist då vägde hon... 10420g och var 76cm kort huvudet var 46,5cm

idag den 12 Maj va vi där i gen å då vägde hon 11035g oxg var 78cm kort och huvudet var 47cm.

så de var på ca 2 månader! ;)

den 20 Agusti, ska vi dit igen, dom fråga om jag ville dit en gång innan de hade sommarstängt men jag sa att jag kunde vännta :P först så sa dom "nästa gång ska hon inte hit fören hon blitt 2 år " så sa ja "oj då okej där ser man"
å då fråga hon om jag ville dit innan hon blide 2 å de ville jag ju ;)
så då valde jag efter sommaruppehållet å inte innan! :P hehe.

idag får vi missa DHW,christine å Lost för vi ska se om vi kommer vidare på mellodisfestivalen jhu ;)
så vi får se repriserna på Söndag på DHW å Lost! ;)

Tvättedag idag då.. :)
nice me lite rena kläder :)


ha de bra alla.. gött väder idag i morgon ska vi va ute en hel del om de e lika gött väder villker de nog e! :)
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0