Tisdag.. :)

idag har jag städat köket... :)
å lite sånt.. :)

jag å Cassandra har även badat/duschat.. :)

Jag å Cassandra ska följa me Jennie å hennes dotter J på Dennis skolavslutningsfest... =P
de e så att Marcus ´å Dennis har de samtidigt så då får dom ju dela upp de Micke får gå till Marcus avslutningsfest me Dottern Nathalie... så går jennie på Dennis me dottern Jasmine plus så hänger jag å Cassandra oxå med.. :)
så får man ju göra ibland när man har mer ön ett barn å något krockar.. taskit om båda föreldrarna srat till bara en av barnens sommarfest :P

de ska bli skoj jag å Cassandra ska gå hemmifrån om ca 1 timme.. :)

ha de bra alla... kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Oj är det skolavslutning redan?! Hoppas ni hade trevligt iallafall!



Jorå, jag hittade vår soffa ( : Bild finns på min privata blogg!



Ha de fint! Kramiz

2009-05-26 @ 17:39:13
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0