Tisdag.. ;)

åhh ja idag e de mkt å göra... jag å Cassandra håller på å tvätta nu, vi ska strax ner, nyss va Micke, Jennie å lilla Jasmine här..  :)

sen så ska jag å Cassandra hinna med ett ärende istan oxå, kanske städa lite... ja en massa "kvinno göra" villket jag tycker e fel... att en del tycker de fortfarande de e fan 2009 nu inte 1927, jag tycker gott man kan hjälpas åt sen kvittar de va man har för kön, å kvinnor kan me få ha ett jobb osv osv.. :)
hur ska man göra om man e ett lebb par ska båda va hemma å städa osv osv... då får man ju leva fattigt :P
eller om de e ett bögpar.... då jobbar dom bara men ska de leva i en svinstia då eller ;)
ne rättvissa TACK! :D

ne nu ska vi ner å hänga upp tvätt å lägga i torktumlaren plus starta den sista maskinen! :) de blide 3 st idag! :)
efter de laga lunch sen äta (såklart haha.) sen lägga de sista på tyork oxå osv osv.. sen dra till stan sen hämta upp tvätten iaf de som blitt tort! :D


ikväll blir de såklart TV tittande, DHW, Chritine, och LOST


ha de bra alla. kram.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, ammningen går super bra .. Hon suger jätte duktigt och jag har än så länge fått slippa mjölkstockning.. :-) En underbar tös som inte alls är till besvär.. KRAM

2009-05-05 @ 13:48:52
URL: http://curdidurdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0