Fredag,helg,måndag och 600.. ;)

Fredag bara slappade vi.. å jag va på ett möte de gick la bra.. ;)
sen hämtade min syster A o min mamma mig och Cassandra så åkte vi till min mamma! :D
min syster J kom me dit sen me henens 4 barn! :D
va där hela helgen helt underbart! :D, å träffa min mamma som jag saknat å alla djur med! :D
nice nice.. =))

idag måndag har vatt en massa massa bra dag! :D:D:D

detta inlägget kommer va mitt 600inlägg ;) hehe.. nice nice.. =)


ska natta Cassnadra nu.. :P

ha de bra alla.. ;),kramen.. :D

Kommentarer
Postat av: izzemizz

snart fyller cassandra år ;) du vet du vad småbarn kan också ta den sprutan det stod i en tidning så spädbarn kan också ta den bara så du vet :) hehee

2009-11-10 @ 00:12:01
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0