ONSDAG= underbar! torsdag=städ/tvätte dag! =P

Igår onsdag så gick jag och Cassandra upp tidigt.. :), skulle vara på hennes dagis kl 9, för det var fotodax! :D
 om ca 1 månad kommer fotona! :D, sen gick vi hem.. mös åt, osv.. :),
sen va de av till dagiset igen för Cassandra börja kl 12:40.. :), kl 13:00 började jag min arbetsträning..
de va skoj... :), vi slutasdse 15:30 jag gick o hämtade min snutta plutta! :)
sen gick vi hem. Annelie körde oss till vår syster Jennie.. för hon ärbjödsig att ha Cassandra till idag... såå snällt! :D, jag är ju ledig på torsdagar o då har ju ändå inte Cassandra nån daggis iheller.. :) hehe.
sen gick jag hem.. o duschade osv.

passade på att även att träffa Emelie såklart =) medan man va lite barnledig... =)
så vi träffades vid netto igår vid 19:30 handlade lite tillsammans läsk o chips.
sen gick vi hem till mig kollade på film och hade de mysigt.. :)
vid 23:30 nåtsånt gick hon hem.. :).
o jag satt uppe ca 1 timme till sen la jag mig.. :)
mysOnsdag! =)


Idag torsdag sov jag ut.. sen så kom Annelie hit me Cassandra vid 12-12:30 tiden ååhh som jag saknat henne.. kännde ju inte såå mkt igår.. men idag har jag kännt av de som f*n.

Men idag blir de lite städa å tvätta kl 16-21.

ha de bra alla.. :),kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0