Måååndag =))

jappz.. idag är det måndag det är nice.. :)
jag var ledig idag.. så då var Cassandra med hemma från dagis... :)
Vi gick den låååånga promenaden hem till Annelie.. ;)
hon hjälpte mig med lite saker.. osv.
Sen gick jag och Cassandra hem igen.. år lunch o sånt..
sen åkte vi iväg å handlade.. jag handlade en del presenter till Cassandra..
plus finkläder hon ska ha på på sin 2 årsdag! =))

När vi kom hem gjorde jag mat osv.. nu är vi mätta... =)

ska antagligen kolla på filmen kl 9, på 9an! :)
efter de ska jag soova! :)

imorgon blir de upp tidigt lämna Cassandra på dagis kl 8:40 o sedan vidare till arbetsträningen som börjar kl 9.

ha de så bra alla.. :),kramen! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0