Torsdag och nymånad... tiden går såå fort REDAN Oktuber!! de ni!;)

idag lämnade jag Cassandra på dagis hon hade sin nya jacka o sånt nice nice.. =)
tråk väder idag..
spec.. när man ska va ute mycket.
Gick sedan till Arbetsträningen.. de var/är sjukt skoj där asså! :D
skööönt o göra saker om dagarna ut o träffa lite mer folk än annars...
för de gör man ju inte på samma sätt annars.. även om man e på lekplats osv.. å går en promenad, går i stan osv.. så träffar man inte folk på de viset ju =P
Så får skicka ansökan nu om nya tider till Cassanra på hennes dagis! :)
bra tider tycker jag.. 9 - 12,9-16 å 13-16, kommer jag gå där, då blir de inte så långa dagar för Cassandra iheller.. :)
bara en av dagarna den 9 - 16 men hon får ju gå 8:40 - 16:20 den dagen så jag hinner till arbetsträmningen itid osv.. =)


jag mååste köpa en jacka till mig asså, har ju bara vinterjackor men de e lite väll varmt mnu tycker jag, men bara en vanlig tjocktröja.. me luva e aldeles för lite.
Så ska köpa en nu idagarna! :D
Hade velat klippa mig med.. men vet ej hur.. än.. :P

Idag så ska.. Cassanra äntligen få en vanlig säng jaa! :D jippi!! :D :D :D

ska inte skriva så mkt mer nu, men ha de så bra alla.. :), kramen..! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0