Fredag.. och 8 årsedan.. =/

idag är de fredag.. lämnade min snuttaplutta på dagis e gick sjukt bra! :)
gick hem duschade o lite sånt slappade o sommnade till en stund.

Hämtade min lilla gumma.. hon hade ätit massa bra sa dom.. men de e ju inte såå konstigt de var ju makaroner å köttbullar! ;)
de gillar la alla barn!? :P

idag blir de hyra film äta gott å ha de nice.. :)
ska äta tacos idag... till middag mmm !:)  göttgött.. de var ett tagsedan nu! ;)

idag är det exakt 8 årsedan som det i USA hände.. :/
tragiskt... =/
tiden går iaf fort tycker jag!
och så är e väll 6 årsedan som utrikesmenistern Anna Lhind blev knivhuggen. =/
R.I.P alla som omkom, plus Anna Lhind.
hon omkom iofs den 12 sept, så i morgon e de 6årsedan hon omkom men de va den 11 sept hon blev knivhuggen uch!

måste bara tilläga AJ min fu*king mens väääärk!!! =(

ha de bra alla, å trevllig helg.. ;),kramen. <3

Kommentarer
Postat av: izzy

ja ojoj tiden går så fort.

usch usch eheheh segt segt segt.

låter som du haft en mysig helg

min har bestått av att festa hårt som fanken sen har det hänt en massa skit men ja t och jag kommer det aldrig bli. plus så hade jag sex med en tjej på wonk men ville inte säga det först men det hade jag nu skiter jag i vilket för jag e så less på allting så ja nu kan allt bara fitta sig.



saknar dig hoppas allt e bra med dig



hoppas mensväkren försvinner snart !



btw FY FAN VAD JAG HATAR KILLAR

2009-09-14 @ 16:38:29
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0