Tisdag idag... :)

idag är det Tisdag... :P
gör inte så mkt idag.. åt nyss lunch... :)

sen ska jag sortera Cassandras leksaker... i 3 olika högar.... behåla,kasta, å till Jasmine...
Kasta sånt som är inget å ha som typ inte funkar mer å e isönder osv....
behålla de hon kan leka med osv..
ge till Jasmine de Cassandra växt ur.. att leka me.. hehe.
ska bli skönt att bli av me dlite.... för snart fyller hon år, sen e de jul, då lär de komma massa massa nytt ju hehe.
Behöver fler leksaksbackar!!
har bara 3 st backar alla är fulla.. sen har jag 3 st såna i "nät" från IKEA (backarna e med från ikea)
o dom 3 e med fyllda... så.. ja.. mer förvaring behövs.. till hennes leksaker, böker å gosedjur.. (inte alla som får plats i henens säng ju... då komemr hon själv inte fåplats) Dom lite större gosedjuren har hon i sitt lektält! :)

men backar e ju inget hon kommer få i present eller julklap... för de tycker inte jag man ger lixom.. för de e ju något hon behöver ändå... okej... lite klöder komemr hon ju få.. o de e iofs något hon behöver ändå.. men mest leksaker lär hon få iaf av mig... :)
kläder köper jag ju till henne ändå.. såklart! :D haha.

men ska bli skönt o bli av me lite.. :), gåstolen ska även Jasmine få, eller få låna! :P
den har ju inte Cassandra använt sen hon var humm.. 9 - 10 mån.
hon började ju gå runt möbler vid 8½ mån.. då va e inte lika kul o sitta i gåstolen mer.. bara ibland då o då..
så då la jag undan den när hon ändå aldrig satt iden mer! :P
va ju roligare å kuna själv! :) hehe.


idag är det 1 veckasedan min lilla Electra gick bort.. :(
och Alexia ha varigt ensam råtta i 1 vecka, de  har gått bra..
har kollat en del på blocket.. hittar inte en rått flicka i typ samma ålder :(
inte heller på råttor ifokos! :/  menmen..

ne ska inte skriva så mycket mer just nu... ha de så bra alla.. :),kramen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0