första inlägget 2010! ;)

Ja de va första inlägget för detta året... :)
inte skrrivit sen 23 dec 09. e e ju ett bra tagsedan nu... jag bör skriva iaf 1 gång i veckan
Förr va de ju 1 -2 grr om dagen...

jul och nyår va underbara båda 2, dom hade ej kunat vatt bättre... :)
julen var underbarast! =)
eller jo vatt liiite liiiite böttre om man haft tjej, men så e de ju alltid... (iaf för de mesta) hehe..

ja, jag vet ej va jag ska skriva nu... jo Cassandra fick sjukt många julklappar.. (som alltid)

aja, ha de bra alla.. :),och god fotrsättning ;)

pst.. idag blir min lilla gumma 26 hela månader ;), tiden går fort! :P hehe..

Kommentarer
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

sv: Leia har trillat och slagit sig. Hon går runt här hemma nu, fast med hjälp av att hålla sig i saker.. Så hon trillar varje dag mer eller mindre.

2010-01-14 @ 19:52:30
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0