Fredag ;P

Har mest bara vatt hemma i dag sköönt de  med =))

de ända jag vatt ute e på balkongen å till netto å hem från netto ;P hehe...

skulle till systemet i dag..men de får bli imorgon dom har ju öppet till kl 14 så man hinner =))

ska ta ett tåg till malmooe  kl 17:42 så e de frame 18:32 å då kommer lilla Izabella å möter upp mig på centralen wiihoo! =)) söötnööten ;P

så vi ska.. drika lite.. kanske me nån mer men de va bara kanske så vi får se.. :P men iaf sen ska vi till Wonk<3
å de ska nog bli skoj! :D  första gången Izabella kommer va där :P

å jag har ju inte vatt där sen december 2006 ;P höhöh..

så ska sova hos Izabellas pappa me Izabella förstoss hehe.. så de ska bli skoj.. :) , meeen jag måste upp tidigt :/

ska ve himma redan kl 12 xD hehe... för då börjar vi tvätta..

jaja... de va lite av allt så nu ska jag inte skriva mer just nu KAANSKE återkommer sen ;P
men vi får se.. :) annars skriver jag nog på söndag^^

haaau de baraau... kraaaum

i miss u :/ :$

Kommentarer
Postat av: Jasse

Och nu får ni ett "tredje hjul" me hehe...

Men jag ska inte störa...lovar blink



Nääää jag sköjar me dig, vi kommer få jättekul imorrn...tack för att man fick hänga på!



Kramiz

2008-08-01 @ 21:32:48
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svart till jasse

jaa hehe skoj ! :D



krama

2008-08-01 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0