helg ^^

Fredag: står iof lite längre ner men.. ja.. jag kan väll skriva lite ändå.. :)
tog e mest bara lungt =)) *sköönt*

Lördag: Malmö festivalen med... Martina, Mackan, Andy, Tobbe, Peter och Annelie ^^ 4 av dom kunde inte komma :P
men de gör inte såå mkt.. kännde inte 3 av dom å den 4de var Thomas (min bror)

de va skoj först va de bara jag å Annelie vi åkte in lite tidigare för å äta.. å kolla runt med mer... deba trevligt:)

sen kl 18 mötte vi upp dom andra 5 :)
sen gick vi in till BK för vissa va hungriga ^^
efter de så gick vi å satte oss.. i ett öl tält eller nja de va ju inget tält för de va inte tak hehe^^
men iaf... de va skoj å vi hade tur med vädret =)))),
vi drog i från "tältet" vid 23 tiden eller va kl kan varigt=)

drog till Mcdonals på gustav för å äta lite :) de va gott.
å en skit ball sak hände xD vi satt ner sen skulle Peter sätta sig.. å då sa en kines.. atyt den platsen va upptagen å då så peter "jaja oekj men sitt du där å fis"

haha de va såå ball asså... kanske inte låter som de men när man va där va de ball xD
som jag garva när vi gick ut från mcdonals asså xD

sen så hade syrran för sig att de gick ett tåg 23:53 haha

så vi kom till centralen kl.. 23:35

mm men tåget gick inte fören 00:53 haha :D så de va bara till å sitta fint å vänta :)

å vi fick bra me plats på tåget både dit å hem :) *sköönt*

Martina å Mackan hade med barnvakt till sina barn.. :)
de va de jag tänkte.. för ja vem e så dum å tar me små barn på en festival.... när de skla ta några öl/cider lixom..
ser ju inte bra ut å sita där å drika me små barn hehe hade ju sätt ut som dåliga föreldrar *fniss*

då e de ju bra att man kan ha barnvakt de e ju bättre så barnen kan va hemma å ha de trygt å bra!:)

så dom va lika kloka som jag å säkert måånga andra normala föreldrar som ska till en festivaleller liknande, å skaffa barnvakt asså :) synd om barnen annars ju..^^

jag blev inte så full baar lagon.. :)  drak en grogg runt 16 tiden sen en till runt 18 tiden sen undertiden vi va i "tältet" så bara 3 cider :)

så de va lagm å bra! :)

de va lite om  lördagen de! :)

Söndag: Tog de lungt tvättade å sånt bara ^^

de va allt... hehe!

ha de bra alla! :) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0