blir som jag trude.. :/

hummm blir SÅÅÅ trött på detta asså!

i Torsdags kväll/natt snackade jag med C pappa på MSN.. å jag frågade han "villken tid kommer du på Lördag då?"
å han svarade "jag vet inte än"
så svarade jag: "jaja okej.. men imorgon (fredag) vill jag senast ha svar så jag vet.. för får jag ingen tid under fredagen e de inte säkert att vi e hemma... på lördag ju så kan va bra å veta tiden"
å på de svarade han "ja men jag hör av mig i morgon å medelar tiden"
så sa jag "ja bra, e jag inte på MSN imorgon så kan du ju alltid ringa eller SMSa tiden"
å på de svarade han.. "ja jag SMSar eller ringer dig imorgon nån gång på dagen"
jag svara "ja ok:)"


mmmm å nu e de fredag (enligt kl e de lördag) å tror ni han har hört av sig!???! NEEEJ!
å han är till å med på MSN å jag med.. men han skriver ens inte.. å jag tänker fan inte jaga honom OJ nu skrev han :O
lite sent på tänkt kanske!!! kl 01:31 skriver han... å kl har paserat fredagen till lördag..
tänk om jag inte vatt på MSN nu lixom då hade han inte alls hört av sig e såå trött på detta.. de e inte första gången han skiter i å höra av sig i tid..... å ibland hör han inte av sig alls... eller kommer ens inte dom dagar vi bestämt att han ska hälsa på sin dotter med mera..

jag blir såååå irriterad på honom så de inte e sant!!!

Fatta va jobbigt de e å gå hemma å vänta å tro man ska få besök men ingen komemr å dagen e "förstörd" för man hade kunat hita på ngt annat om han medelat att han ej kom ju..

jag säger bara så här!
Fatta va du gör mig illa!
fatta att jag vill att min dotter ska känna att hon har TVÅ föreldrar å inet EN! Alla barn har rätt till TVÅ!
förstår du att du gör Cassandra illa?!?!?! visst hon e förliten för å förstå NU men SEN då?!?!??!
vet du att du e en DÅLIG pappa... och.... de känns som de e bättre UTAN en pappa än en som inte bryr sig alls om sitt barn en som kommer var hummm.. 2 - 4 månad... en pappa som barnet inte känner å pappan känne rinte barnet..
en pappa som inte håller  va han lovar..
du kanske läser detta nu å tycker jag e skit taskig mot dig men va fan jag säger ju bara saningen....
du kom ens inte på din dotters ett årskalas!
du kom berusad på hennes dop..
hon e snart 13 månader å du har träffat henen 8 GÅNGER! på 13 månader...
å de e inte så att du bor 47 mil i från utan humm vet ej va de kan vara men 1 timme me bil typ å ca 1 timme med tåg!

jag orkar inte detta mer... vet snart inte va jag gör! antingen ser du till å träffar din dotter iaf EN gång iveckan eller inte alls.. hur svårt e de EN gång i veckan ägna nån timme till din dotter en dag i veckan för fan e de så jääävla svårt ?!?!??!
du säger att du bryr dig om henne du säger att du älskar henen du säger att du kan göra allt för henne.. men för helvete vissa de nån jävla gång upp till bevis Danny!
du visar fan inte att du bryr dig eller  älskar henne å du visar dock inte att du kan göra allt för henne!
För hade du kunat göra allt för henen å älskat henne osv hade du fan sätt till att du kommit å träffat henne 1 dag i veckan minnst iallefall!


Ja jag säger då de... ingen pappa e bättre än en kass pappa som inte bryrsig..
Cassandra känner inte av att hon har en pappa..
när du väl e å hälsar på känner hon inte igen dig å rördu vid henne blir hon lessen å vill till sin mamma!
sin trygga mamma.. där e man alltid trygg i sin mamas famn.. så ska de va me Pappan me ÄVEN om föreldrarna inte bor tsms eller är tillsammans... skäms på dig Danny... snart 13 månader å träffat henne 8 gånger!
2 av gångerna va sådär 5 min..
dom andra 6 har vat lite längre men inte tillräkligt länge så hon kan känna att "denna personen värkar okej han kan väll få hålla mig en stund då.. utan att jag ska behöva va lessen å vill till mamma"
Lixom sist du va här...40 -50 min...

Jag orkar altså inte mer... jag har sagt till dig för flera månadersedan att  börjar du inte träffa henne minst 1 gång i veckan nu.. så e de inte lönt att du träffar henne alls de e bara till å välja.. å du har sagt flera gånger att du ska komma var söndag tex.. humm men ja... hur blev de me de.. nån månad har gått sen sist vi prata om de å ja.. de gick ju inte alls så bra...

känner du av att du e pappa ens?
humm skulle inte tro de va..
du kan göra exakt va du vill festa.. ut på dejt.. sova hur länge du vill på helger med mera..
ja du vet inte ett smak om hur de e å va förelder!
de kan du iaf inte påstå..
till å med mina vänner bryr sig betydligt mer om Cassandra än va du gör
till å me dom som jag bara pratar med på MSN.. som aldrig träffat Cassandra bryr sig mer!
senast i dag eller  enligt kl så igår... så frågae.. en tjej jag snackat me i humm 4 -5 år... å MSN en massa om Cassandra.. hur de e me henen vilka ord kan hon nu osv osv..
sånt du typ aldrig gör!

du gör både mig å Cassnadra illa!
mig gör du illa för att du inte bryr dig om MITT barn som jag älskar såå otroligt mkt..
å som desutom e DITT barn men du vissar fan inte de.
å Cassnadra gör du illa.. för hon inte vet hur de e å ha en pappa
å sen när hon e 2 - 4 år när hon börjar fatta så.. gör du väärkligen henne illa
du ska inte tro att du ska komma om 1 år å tro att du kan börja träffa henne ofta.. för så e de inte du skulle börjat me de för LÄNGESEDAN för snart 13 månader sedan!
hon känner inte dig å du känner dock inte henne!

p.s nu e kl 02:01.... å han har fof inte skrivit tid elelr så p´å MSN trots att han skrev för 30 min sed...
aja... han komme rinte imorgon heltänkelt...!
stackars min bebis inte ha nån pappa.. :/
eller.. ja.. inte känna hur de  e me 2 föräldrar iaf.. :/


Gör ett val Danny innan de e försent! träffa henne minnst 1 gång i veckan.. elller inte alls.. å nu har du nte 1 år på dig å bevisa att du bryr dig å kommer å hälsar på ofta..
jag har fan tyvärr vatt för snäll me de:/ humm..
men nu e de alvar!

aja skönt å skriva av sig lite.... ha de så bra alla.. :)
kram..




Kommentarer
Postat av: emma

känner samma som dej ang B pappa:/ att d inte fattar vad de gör och vad de förlorar, att d ens har mage att säga att d älskar sina barn osv de känner ju inte dem o träffar inte dem så hur kan de älska dem då!

2008-12-06 @ 12:26:33
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Svar till Emma

ja exakt.. dom känner ju inte dom.. så då e de ju svårt å älska nån.

dom kanske tror dom gör de för de e deras barn å dom har hört av andra föreldrar hur mkt de älskar sina barn.. så tror dom nog att dom älskar sina barn lika mkt som du älskar B å jag älskar C.. men så e de dock inte.. dom kan inte påstå att de vet hur de e å va förelder.. därför vet dom inte hur mkt man älskar sitt eget barn.. men men.. humm dom e som dom e tyvärr :/



deras förlust! :P

2008-12-06 @ 12:34:22
Postat av: Jasse

Jag tycker du ska göra som vi snackat om Annica...du vet vad jag menar! Danny är absolut ingen bra pappa...eller nä han är INGEN pappa alls. Bättre att han håller sig på avstånd tycker jag. När Cassandra är lite störra så kommer hon börja förstå (om hon inte redan gör det) Jag menar, hon fattar ju inte att Danny är hennes pappa för han träffar henne allt för sällan, han kom full på henns dop, kom inte ens på sin dotters 1årsdag, hennes FÖRST födelsedag. Vilken (ursäkta mig nu) men vilken jävla idiot.



De blev visst mycket men du har berättat så mycket om den där och han har passerat gränsen för länge sedan Annica!



Önskar iallafall en bra dag & acceptera inte om han nu vill komma idag ändå....Ni har annat för er så de så ler



Kramiz Jasse

2008-12-06 @ 13:10:20
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Sv: Lillan hälsar o tackar för gratulationen hehe...



Så lite så...han måste få veta att han INTE kan uppföra sig hursomhelst, jag finns bakom dig & Cassandra!



Kramiz

2008-12-06 @ 14:44:25
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0