Lite frågor jag svarat på..kul å fördriva tid! =) hehe.

1. Hur gammal är du om 5 år?
jadu... 25 år... :P

2. Vem/vilka spenderade du minst två timmar med igår?
min dotter.. ^^

3. Vilken är din favoritskiva?
oj.. har ingen.... =P nån av min egen som man valt musiken själv.. ;) höhö..

4. Och favoritfilm för att komma i mysstämning?
humm.. vet ej om jag har nån sån film.. :P lejonkungen kanske (A) hehe.. :P

5. Hur lång är du?
ca 162.. :P (kort)

6. Hur många sms skickar du om dagen?
oj de e olika.. :p mellan 0 - 10 kanske.. de varierar.. ;) hehe..

7. Föredrar du sms eller röstmeddelande?
SMS ^^

8. Vem pratade du med senast i telefon?
humm min bror T eller om de va min mamma, de va de nog..fresten :P

9. Hur ofta kollar du din mail?
1 - 3 grr om dagen kanske.. ;)

10. Vad stoppade du senast in i frysen?
minns ej men kött kanske ? :P

11. Vad har du tänkt äta till middag i kväll?
jag åt... kyckling ris å sås!=))

12. Vilket är det vackraste förnamn du vet på en kvinna?
Cassandra såå klart.. ;) hehe.. men ja de finns ngt mer.. :P

13. Ögonfärg?
mina är melerade men mest åt de gröna hållet.. :P


14. Senaste låten du hörde var?
oj de minns jag inte men kan ha vatt "självständigt skåne"

15. Hur tar du dig till jobbet?
jag kliver ur sängen bara *fniss* har hetidsjobb =))
hemma me döttra min! :)

16. Favorit TV-serie?
Desperate Housewives.. med mera =))

17. Drömbil?
humm vet inte... nå bra familjebil...
men ändå snygg osv.. :)
i nån fin blå färg kanske.. :P
eller silvrig=))


18. När mår du som allra bäst?
oj.... svår fråga... mår sällan bra..
men de e väll allt med Cassandra å när man umgos me folk man bryrsig om å har skoj med osv :)

19. Om du fick vara en filmstjärna för en dag, vem skulle du vilja vara?
ingen.... skulle jag va en filmstjärna hade jag vatt mig själv.. ;) hehe Annica H*****h.. ;)
hade inte vatt fel de. men då hade jag ju inte bara velat va de över 1 dag ;) hehe..

20. När hälsade du på dina föräldrar senast?
var hos min mamma ca 5 - 10 min i Måndas.. :P
å för 2 - 4 veckersedan var jag hos min pappa i 3 - 5 min... typ hehe..
innan des va de nog 1 - 2 årsedan jag va hos honom.. :P

21. Du får ditt drömhus alldeles gratis, vart ska det stå?
oj.. svårt de.. kan vi ta drömlägenhet.. :P?
vet ej om jag vill bo i hus.... eller ja kanske... humm..
så fall när man hittat nån osv.. men vill ej bara jag å cassandra..
hade ju känns tumt... :P
men.. nära malmö kanske ^^


22. Drömyrke?
Polis, eller ngt me djur... skådis, m.m.. :)

23. Vem beundrar du allra mest?
oj de e en del men aldra mest e nog min mamma!!! =))))

24. Om du vore ett djur, vad vore du då??
elefant kanske.. :P


25. Musik på stereon eller datorn?
humm de e nice på datorn där kan man ju ha mest =)))
men sterio e inte fel.. ;)

26. Favoritfärg?
får man bara s¨äga EN såå... svart!! =))
anars blå med o röd osv.. =))

27. Hur många barn har du/vill du ha?
har 1 :P

vill ha 3 ^^

28. Vilken årstid mår du oftast bäst?
sommar<3

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
bekväm ;)

30. Hund eller katt?
katt.. men hundar e med nice! =))

31. En söndagmiddag som du sent skulle glömma skulle innehålla?
ehh vet ej... :P hahahha!

32. Har storleken betydelse?
haha.. kvittar hur stor/liten.. jag vill ändå inte ha den....

33. Vad är det bästa med sommaren?
man slipper ha så mkt kläder på sig osv.. jaa allt e bäst heltenkelt! :D

34. Vad kom först, hönan eller ägget?
ja.. vem bryrsig.. :P palalr ej me såna skumma frågor ;)

35. Svartvitt eller färg?
film färg.. foton oftast svart å vit=))

36. Snoozar du på morgonen när du ska vakna?
haha.. ja.. allt för ofta.. :P

37. Högklackat eller sneakers (på dig själv eller kvinnor)?
sneakers!!!! :D både på mig å andra! :P

38. En fest med nästan bara okända människor... vad gör du?
sätter mig brevid en fin tjej å hånglar upp henne ;)
ne... men... hälsar på folk å lärkänna dom osv.. :)

39. Tåg eller flyg?
flyg e najs.. men får såå ont i öronen vid start å landning :/
men trots de säger jag nog ändå flyg =))

40. Motorbåt eller segling?
motor kanske men vet ej.. inte åkt ngt av de :/

41. Favoritglass?
tiptop m.m =))

42. Använder du klocka, mobil eller klarar du hålla tider ändå?
ne... de gör jag ej.. så mobil =))

43. Har du kvar kontakten med din bästa vän från lågstadiet?
jadå ;) hehe

44. Vilket är värst, rökare eller snusare?
humm.. rökare kanske.. för de påvärkar andra.. men om man.. ska säga va som e "sexigast" e de snusare hihi =)
men sen om man ska ta va som smakar "bäst" att kyssa e de rökare.. för ja.. snusare e ingen höjdare.. om de nyss haft en inne... men... ja.. de går.. ju..

45. Den allra godaste frukten är?
klementin kanske men jag tycker typ alal e goda! :D *äälskar frukt* :P

46. Om du hade obegränsat med pengar, vart skulle du åka och med vem?
just nu hae jag åkt med vänner... då jag tycker Cassandra e för liten för flyg... å sån värme som de e utomlans...
å var hade nog vatt till lite olika varma ställen spanien,australien med mer..
men sen när Cassandra vatt äldre osv så självklart me henne å kaske syrrans familj =)
men känenr inte för å va utan min dotter så länge så hade nog ej åkt ändå så :P

47. Duscha eller bada?
båda e nice :)
men föredrar nog duscha.... om man måste välja 1 ;)

48. Vem var din första idol?
humm.. låt mig tänka.. Carola.. gilla jag skarpt mkt för hon va söt.. men ja.. nu e hon inte söt mer.. :P
sen gilla jag... spice girls, marcoolio med fler ;) hehe

49. Favoritvin?
inget...... gillar ej vin.. elelr jag har smakat 1 -2 st som  va OK.. men.. å de va vitt.. :P

50. Favoritöl?
oj vet inte... tycker ÖL bara e helt ok.. :P
cider å alkoläsk e mer min grej =)
å grogg.. :P

51. Favoritläsk?
driker sälllan läsk emn cola å fanta e nice å även sprite.. :P
å pomac :D
52. Favoritdrink?
veta fan va dom heter asså :$höhö..

53. Äter du frukost och i så fall vad?
humm nja sällan isf.. nån macka kanske.. :P

54. Mjuk eller hård kudde?
mjuk men inte för mjuk humm.. mittimellan isf... elelr ja jag veta fan asså nån bekväm iaf! :P
men sover iftast me armen/handen under kudden iaf.. :p hehe

55. Vad var det senaste du vann?
oj minns ej har otur i kärlek å spel :/ blöääää!

56. Midsommar eller jul?
oj svår... men får nog ändå säga Julen =)))

57. Stockholm eller Göteborg?
Göööteborg.. så klart.. ;) haha!

58. När kände du senast att du gjorde ett klipp?
vet ej... =P

59. Medhavd lunch eller lunchrestaurang?
lunchresturang ^^

60. När känner du dig allra mest nöjd med dig själv?
humm.. de e jag sällan.. :s men.. kanske.. när man klarar saker osv..
å bla bla..


61. Schack eller Fia?
FIA (med knuff hehe)

62. Bio eller filmkväll hemma?
tror nog mer på hemma:) men bio e inte fel.. ;)

63. Favoritmotto?
Lev var dag som den vorre den sista, man vet aldrig när den kommer

64. Färg på lakanen i sängen nu?
ljusblå ?humm ja de e de nog :P

65. Din värsta mardröm handlade om?
minns ej.. :P

66. Har du någon gång råkat ut för/orsakat en bilolycka?
nja ne en lite krock bara men inget mer.. :P

67. Vad är det mest värdefulla du äger?
jag äger ju inte Cassandra men hon.. e värdifull iaf =)
å minna råtter.. =)
å Diego.. :P
äger inget värdifullt anars haha.. jo min mobil osv.. :P
cassandras bilbarnstol m.m

68. Skid- eller badsemester?
BAAAD!! :D

69. Kaffe-favorit?
inget...

70. Har du körkort?
nej..

71. Vad är det bästa med att fylla år?
jadu... va fan e de  igentligen ?
att man lyckas överleva ett år till woohoo!:P

72. Vad är det värsta med att fylla år?
vet ej... kanske att man blir äldre... men ja de e hitils inte såå farligt.. :P
men ändå låter 21 mkt :O haha..

73. För dig, vad är meningen med livet?
oj.... humm jadu.. vet ej.. Cassandra antar jag ananrs vet ajg inte.. blöää

74. När gjorde du dig senast illa och hur?
skar mig på en rakhyvel AJ :P

75. Aftonbladet eller Expressen?
Aftonbladet..tror jag nog men bryr mig ej så mkt.. :$
76. Annan favorittidning?
vet ej.. ingen typ....

77. Är du mest lik mamma eller pappa?
MAMMA! :D

78. Sover du på rygg, mage eller på sidan?
rygg å sidan..sällan mage..

79. Guld eller silver?
Silver!! =))
80. Bo på landet eller i stan?
stan! =))

81. Sötvatten eller saltvatten (eller klor?)?
klor ;) hehe. anars söt..
men ne bara klor! :)

82. Föredrar du att vara vacker eller klok?
klock.. isf.. :P men inte för kloc vill ej bli klassad som nörd.. :P


83. Favoritsaga som liten?
vet ej.. gilla Totte bökerna en del iaf ;) hehe..

84. Vilket skrämmer dig mest - Spindlar eller ormar?
spindlar avskyr dom blöääää!
de borde ej finnas! :P

85. Går du ut i vattnet eller dyker du i?
går.. hehe... oftast :)

86. Tre saker att ta med till en öde ö
Cassandra,massa mat.. å vänner/familj osv... :P
87. Favoritdessert?
marengswisc..eller hur de stavas! =))

88. Vad är det bästa man kan göra med snö?
snöängel kanske.. :P

89. Vad är det bästa man kan göra med vatten?
bada å drika :P å ha vatten krig =)

90. Vad är det bästa man kan göra med potatis?
man sär de tunt.. å har dom i ugnen MMM mums... de e såå gott
anars chips.. ;) men ja..svårt å göra själv kanske iaf lika bra som de man köper.. :P

91. Har du någon gång fått en elektrisk stöt?
jappz.. :P

92. Kaffe/te/choklad i glas, mugg eller kopp?
gillar ej kaffe å te..
choklad e okej..men isf i en mugg.. :P

Kommentarer
Postat av: Jasse

Hihi..de var kul att läsa dina svar : p



Hoppas nu du får sova gott, eller du kanske redan har somnat...Då hoppas jag att du SOVER gott o drömmer fint!



Kramiz

2008-12-10 @ 03:05:01
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Hehe...men jag e ju vaken : p

2008-12-10 @ 03:35:22
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0