Tisdag^^

Jaaaahaappz... då e de Tisdag idag då! ;)
å det inne bär...... givetvis!!! desperate housewives!!! :D    wiiie... de e typ de ända braiga me Tisdagarna hehe! :)

så de ska jag kolla på i min ensamhet *suck* men men  de går ju de med sååå klart! =)) hehe! :P

eter de blir de ju... Christine.. de e me rätt balll.. så de får man ju inte missa ;) hehe...

kanske kanske ser på... ugly betty kl 20, men de får vi se... för.... de tycker jag bara e helt okej.. ;)
de går å se på iaf hehe.. :)

Jag och Cassandra har nyss ätit! =)
kyckling,ris och sås =))
mm gott... :P
hade vatt nice med grönsaker till men dom va slut :/
å jag hade redan börjat me maten... så då ville jag ej ner å handla ju ^^
men men^^


jag å Cassandra ska strax bada/duscha! :) förvi e skitgrisar båda två! :O hehe.. :P
ne men.. de e bade dag i dag för Cassandra.. de har hon varanan dag ca! =)

just de det e ju sesångsavslutning på DHW idag... unra om de e de för christine med å UB.
de lär ju märkas iaf^^ om de e de eller inte för kommer de inte nästa tisdag så va de ju de ;P höhö.. *fniss*

imorgon eller ja nån gång i veckan så ska jag nog till kvantum å hämta ut paket... ska nog vänta me tills jag får den lilla lapen i posten....  för de 2a paketet så man gör 2 flugger i en smäl.. bara behöva gå 1 gång istället för 2 *fniss*  trisst själv ju :/
plus e de kallt... :/
men de e mys när de e kallt men inte när man frysser! :P
å jag måste köpa en jaka.. för har en men jag gillar ej den så mkt mer.. för jag har haft den nu i 3 år elelr va de e :P hehe..
så en ny får de bli! :D

iår ska jag faktist inte köpa några kläder alls till Cassandra i julklapp... enbart leksaker.. :)
för jag tror hon ommer få kläder av en del..... inte bara men ja en del iaf.. sen ska jag vänta me å köpa kläder till henne till rean då efter jul så de ska bli naajs! :D

ipresent fick hon ju en del kläer.. så dom passar fortfarande.. de e ju bara 1 månadsedan så.. :P
då tycker jag att jag kan köpa enbart leksaker i julklapp! =))

fy faan va jag LÄÄNGTAR till julafton.. längtar som en liten unge för f*n hahaha.. :P :$
men jag bara älskar den lalalallala (A) 15 dagar kvar.. i morgon e de exakt 2 vecker hihihi =))
så underbart!! =) *jul jul strålande jul*
å i morgon e syrran i v 24 i gravideteten... :P å asså då v 26 på julafton! :) hehe.

ne... nu så ska jag inte skriva mer.. :p  för.. vi ska baaada/duscha... nu... å sen så blir de..  chokladkalender.. :P
sen borsta tänderna å mysa lite å sen välling sen sova! :)
ja för Cassandras del asså... :P

men ha de så bra alla glaaadaaaa =))
massa kramar till er... =))<3

å god jul.. :D


Kommentarer
Postat av: Jasse

Vilken myspys dag ni haft....



Du vet vart vi bor förresten, så de e bara att pallra sig hit så kan ju våra små prinsessor leka ( :



Kramiz ^^

2008-12-09 @ 20:12:50
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Visst hade det...Ni är så välkomna så, ^^ de e bara att lyfta röver ur soffan eller var du nu än sitter fniss



Thanx...den e så mysig ( :



Kramiz

2008-12-09 @ 22:36:32
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0