hon går^^

Min lilla tös går nu nästan helatiden! :)
den 21 september 2008 Tog hon sina första ca 2 steg, sen tog de ca 3 dagar inan hon tog några steg igen. å i kanske npn dags tid var de bara ca 4 steg då 2 steg då.. osv.... lite så om dagen... men sen så blev de allt mellan 5 - 11 steg... sen nu för nån dagsedan så började hon gå mer å mer.. å nu går hon så fort hon står upp.. ibörjan va de ju oftast ner i krypstälning å krypa.. när hon stod upp.. fast hon kunde gå, men nu går hon alltid när honb står.. så står hon tex upp å leker vid vardagsrums bordet.. å sen vill gå där ifrån så går hon å inte kryper :)
visst hon kryper en del med fortfarande..men de e mest om hon sitter ner på golvet å leker.. som hon oftast kryper..iväg... men nån gång har hon rest sig upp ändå å börjat gå, de e skoj tycker jag att hon går så mycke nu!! :)

wiiie!! min älskade lilla lilla tös börjar bli så stor så stor! :P


men i bland går hon å om hon tillar ner på rumpan så reser hin sig upp å fortsätter gåå :)
de har hon gjort nu de senaste dagarna, för i början va de om hon trillade ner på rumpan så började hon bara krypa..men inte så ofta nu mer! =))) wiie! tänka sig de tog äns inte 1 månad.. för henne å lära sig gå en del =)))
man ser på henne hur glad hon e när hon går:P hehe
hon försöker värkligen å vill =)) å för de mesta lyckas hon!! =)))
så nu kan man ju säga att hon KAN gå!! =))
wiie!:P
min lilla gumma kan gåå=))
hon e tidig me de=)
de e skoj=))

igår tvättade vi.. mest jag.. syrran hjälpte till lite =))
å idag städade vi.. :)
jag köket å syrran vardagsrumet.. :P
imorgon får de bli toan å hallen.. :)
vi va på ica maxi me å handla =))
eller ja imorgon ska jag även städa mitt å Cassandras rum ^^
å idag blir de å städa å fixa å dona me råtternas bur=))
de e inte såå skoj å städa men inte tråkigt iheller :P
jag tycker de e rätt avkoplande.. å de blir bra efter åt jhuu =))

ne nu ska vi ÄTA!! =) e såå hungrog, de blir gryta!! =)) mmm muuums!!!
ha de bra alla.. :),  kraamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0