Min mamms... =) <3

Mamma... du är vääärdens bästa mamma! =)
enlig6t mig.. :), har iof inte haft nån annan så jag vet ju inte men de vill jag ens inte ta reda på för vill bara ha dig som min mamma! =)
jag beundrar dig VÄRKLIGEN!
asså.. hur fick du allt till å gåihop
ensamstående med FEM barn i ålderna 8år,6år,5år 3½ år och 1år!
å du hade inte bil å körkort, hur gjorde du när du storhandlade lixom... har ju inte tänkt på allt detta förr.. när man va yngre men nu när amn själv e mamma.. ensam me bara 1 barn, å bor desutom me en annan vuxen..(syrran)
å du bude lixom SJÄLV me 5 så små barn..
å du hae ens inte ngt socbidrag, utan du jobbade å slet så viklarade oss =))
helt jvla underbar e du mamma=))
å vi gick på dagmamma då du jobbade.. eller va dom barn som va i skolåldern i skolan ^^
men inte vi andra som va under 7, å inte börjat skolan än^^
de va dagmamma de va rätt bra tycker jag hos en dagmamma.. än dagis,synd de ntbe e så vanligt numer:/
hade nog häldre velat Cassandra skulel vatt hos en dagmamma än dagis, men... ja.. tyvärr måste hon ju in på ett tagis sen..men jag vill vänta till hon e 1½ - 2 år, helst 2^^
sen ska jag plugga! :)
men åter till om dig mammsen!!=))
du e stark som klarade av va ensamstående me 5 barn=)
sen i bland hade du fler=))
Almarna med ju.. hehe.. våra "kusiner" dom e me 5 barn.. men 5 brödrar, men när vi va små va de "bara" 4 brödrar! :P
så ibland hade du 9 barn=))
å ibland hade L å P, Almarnas föreldrar med 9barn.. :P
men oftast så ville inte min syster J förla me å deras bror J följa me så då va de "bara" 8 barn ni hade hehe.. :P
men.. när du å L gick me alla era barn så trude fock ni va dagmammor hehe..
e så glad att jaghaft den uppväxt jag har haft=))
å att jag.. har dom 4 "kusinerna" eller som nu e 5. =)
för vi har haft såå skoj i hop ända sen vi va bebisar å även än idag har vi skoj ihop=)))
å skoj att jag å T kom på exakt samma dag.. jag e bara nån timme äldre än honom=)))
men han e 20 cm längre än mig eller av de e :P hahha..
nej nu bandar jag i lite mkt här å de va dig mamma jag skulle skriva om ju :)
men du e värdens bästa mamma men de vet du att jag tycker... :)
å du vet att jag älskar dig mest av allt :)
å som du märkt så skyddar jag dig me om du råkar illa ut..har ju hänt några gånger!
minns när de va en man som bråka me dig... å jag gick i mellan å skrek åt han å skulle slå han :$
men nån fick stoppa mig
men sen blev de bra igen =))
men ja va gör man inte för sin kärra mamma <3
de va sommaren humm 2005/06 ngt sånt.. :P
du har gjort ett bra jobb mammsen =)
me dina 5 barn=)
å du e en toppen mamma=)
å jag har aldrig kalalt dig ngt dumt, skulle inte för för mig å göra de iheller..
fattar ej dom som kallar sina mammor ngt dumt..vet en del som kalalr dom både de ena å de andra.. :/

jaja... sånt gillar inte jag.. mamma du e ingen kärring.. eller något annat... du e bara min mamma dig kan man inte kalla ngt dumt för..för ja.. de stämer ju inte å ajg har heler aldrig sagt att jag hatar dig, som jag vet en del gör till sina mammor :/
men de skulel jag ALDRIG klara av även om amn inte menar de..
du e alltid min mamma =))
å jag älskar dig!
du e den bästa å finaste mamman:)

så många bra minnen jag har me dig, mina syskon, å Almarna, å ja barndumen =)))
å rätt mkt av den ska jag tacka dig för=)
för du har gjort allt för vi ska ha de bra
å du har lyckas kan jag lova!! =)

å du e en förstående mamma man vågar säga ALLT till dig.. å du e som en kompis för mig men ändå en mamma :)
helt bra ju.. :)
å även om vi inte har haft värden bästa ekonomi har vi alltid fåt.mat på bordet,tak över huvet, kläder, godis, å gjort saker om sommrarna, zoo,danmarks tivoli, hyrt stuga m.m =)
å framför allt fått kärlek å värme som ett barn behöver :)
minns en gång när vi satt å möss i soffan du å jag.. jag va väll  humm 3 - 5 år
så sa du "du e bara min Annica" å så sa jag "ja å du e abra min mamma"
men så sa du "nej inte riktigt jag e ju mamam till dina syskon med, men du e ändå bara min Annica" =)
å sen minns jag dagen innan min 5års dag.. :P
så när du krama mig godnatt å sånt.. så... sa du imorgon har mamma ingen luiten flicka längre, du börjar bli så stor mammas lilla flicka!
ja jag hade kunat rabbla upp hur många minnen som helst =) hehe
både bra ¨då¨liga men de finns mest bra!=)))
skojiga minen, mysiga minnen,lessna minnen... underbara innen ja allt finns de=)))
ibland kan jag önska att jag va liten igen =)
men de e jag inte.. nu har jag en egen underbar liten dotter.. som e bara min Cassandra =)
som jag älskar såå mkt! <3<3<3

Älskar dig mamma, nu å för alltid!<3
ibland kan jag önska att jag går bort fören dig mamma, för jag vet ej hur jag ska klara mig sen utan dig!!
åhhh vill ej tänka på de :'(
men förhoppningsvis e de iaf.. 30 - 50 år kvar!! =)
alltid något...

men ha de bra alla, å hoppas ni me ahr en underbar mamma, men de har nog deflästa=))
kram!


Kommentarer
Postat av: izza

Naaw så sött skrivet jag känner samma om min mamma som du gör med din mamma :

en del av vad su skriver om här skrev ja i ett brev till min mamma när hon fyllde 55 år :D hehe

fast dock kan jag säga elaka saker till min mamma som ja ångra skrika på henne tyvärr :( men jag har ju psykiska problem å sådant jue >< men det är klart man äslkar sin mamma <3

Mkt bra skrivet annica sötnosen ;


btw tack för ditt inlägg i min blogg<3<3

2008-10-27 @ 14:23:25
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: svar till izza..;P

tack =), aa de e klart man älskar sin mamms=))

2008-10-27 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0