mys freda=)

mmm.. de kan man säga.. :)
Syrran e i malmö.. hon gick hemmifrån vid 17:30... å jag å Cassandra har vat ensama å bara myst :)
ätit godis framför TVn.. å lekt å busat å sånt
å i dag tog Cassandra hela 11 Steg hehe.. hitils de mesta *fniss* =)
så de går sakta men säkert!!! min lilla gumma=))

jag e bara sååååå trött.. så ska sova nu strax^^

Cassandra har sovit sen midda dom senaste 3 -4 dagarna..
så hon har vatt vaken ända till 22 - 22:30 tiden nu dessa 3 -4 dagar... hehe
annars sommnar hon ju oftast vid 20 -21 tiden.. ^^
lagom tid tycker jag =))
inte för tidigt inte försent =) hehe.
vid 20 tiden tycker jag e de aldra bästa.. :)
för innan.. 20 e de för tidigt.. för då vill hon upp redan kl 6 typ.. inte så skoj.. :P
men kl 20 så sover hon lite längre iaf å plus så hinner man få bra tid för sig själv framför TV/datorn hehe.. :)
kl 21 e me nice :) för de e helt okej..
men när de e som de vatt nu dessa 3 -4 dagar vid 22- 22:30 e de lite lännge tycker jag... för nu när jag går å lägger mig redasn vid 22- 23 tiden så.. :P
får man ingen tid alls hehe för då går jag ju å läger mig när hon gör de typ.. ^^
men jaja de gör inte så mkt... :)
meeen man kan ju hoppas att hon börjar gå tillbacka till å sova tidig midda som innan.. men dessa 3 -4 dagar har hon vatt pigg å inte somnat fören 15 - 17 tiden :/
innan sommnade hon ju vid 11 -13 tiden aknske ^^
hehe.. aja de e sååå olika.. me de små liven å deras sov rutiner.. de kan värkligen variera =))
förutom dom 3 mån hon hade kolik.. så har hon haft rät bra sovrutiner tycker jag =))
har sommnat bra.. av sig själv.. i sin säng.. å bra tider osv=)
eller ja..klart att man kanske vatt tvungen å va där å stå å klappa på henne i nån minut inna hon somnat men inte så mkt me rän de:)
men ja man vet ju aldrig sen.. kanske hon blir envis å ska va vken.. hehe.. man får ju se =))

ska ju som sagt ut imorgon.. åh va jag kommer sakna min Cassandra.. men ja.. sen när man har kul tänker man inte lika mkt på de.. men ja.. man gör de ändå lite då o då,. hehe
detta kommer bara bli 3 gången som jag lämnar bort henne.. eller lämnar bort å lämnar bort.. de e ju till min syster som hon bor me å känner väldigt bra..
så de e ju hemma å me nån hon e trygg med:)
vill ej låta vem som helst passa henne.. ^^
de e ju trots allt min lilla tös.. ingen katt eller råttor elelr ngt sånt.. ^^
men de ska bli skoj i morgon.. :)
antar jag..:)
å ja.. även om man älskar sitt barn mest.. så kan jag ju ändå säga att de ska va skönt å va lite barnledig å känna att man kan göra andra saker å inte ha ansvar just den dagen :)
de behöver man ibland!! :)
spec..när man e ensamstående.. asså.. man gör ju allt.. som oftast en del e 2 om
visst syrran bor me oss men hon tar ju inte hand om Cassandra..
de kräver jag ju inte av henne..  hon valde ju inte å skaffa barn.. :P
vist hon kan ju leka me henne å sånt.. :P men ja.. inte allt de andra som blöjbyte, nattning.. göra välling.. osv osv.. :P
oj.. nu skriver jag en hel del ser jag.. :P
å jag e trött hjäspar så tårarna kommer.. :p hehe.. ;P
men ne nu ska jag göra mig i årdning.. dvs.. kissa..borsta tänderna osv.. :)
men haau de btraau alla.. :)
kraaum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0