Onsdag = sjuk.. =/ blöää..

Ja jag e sjuk... märkte de i Söndas att något var på gång, sen va de som de skulle bli bättre men ikke nu e de tvärt om SEMRE *suck* ont i öronen (lite) men har med ont i halsen (mycke) å massa massa förkyld å lite febrig.. :/
inte så mkt febrig men sådär på grensen så hoppas den inte stiger.

ne nu ska jag slappa framför TVn,mår illa å får ont i huvet när jag sitter här blöääää...
så skulle jag va me E och B idag men de sket sig.. =/ duma duma förkyldning =/
men de finns ju fler dagar! :), men känns ändå synd nu när de e så fint väder å att de va läängesen jag träffade dom, men men vad gör man. Hitils e inte Cassandra sjuk, men de kommer väll när jag börjar bli frisk,hehe.
Imorgon ska jag på ett möte, men jag tror att jag får ställa in de.. :/ typiskt, men vi får se.

ha de brva alla... kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Inget vidare...hoppas du snart kryar på dig & att lilla C få hålla sig frisk!



Kramiz

2009-04-15 @ 18:37:09
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0