en bra dag!:)

varigt en bra dag idag! :)

och de va skoj i dag på bio med syrran å hennes 3´barn.. filmen var bra (bolt) RIKTIGT bra! :D
å de tyckte Jennie me å henens barn så dom uppskattade vääärkligen presenten dom fick! :D
va kul å se deras glädie! :)

på Lördag så e de kalas för ungarna... så dom har ju redan fått presenten av mig... (bio å gott till bion)
mm men dom ska få ngt litet till! :)
så klart! :)
som e från Cassandra... hehe =)

när jag gick hem från Bion... så ca 3 meter framför mig så e de en man  me ett givär.. å skjuter rätt upp i luften me giväret.. fan va rädd jag va asså :O haha! helt sjukt! asså.. jag tänkte.. "tänk så e de en sån gallning som typ skjuter mig" :P haha.. men ne de gjorde han ej tyr va ju de xD hehe..

har försökt få tag i min mamam hon svarar ej :/
ringde även till henens mans moil inget svar iheller.. :(
gillar inte när de e så..... för jag  kan bli lätt orolig... :$

ne nu ska jag inte skria så mkt mer.. ska kanaske se filmen som börjar nu på... 6an.. å se om den e ngt bra annars ska jag data nörda lite! :) hehe

men ha de bra alla! =) kraamen..  ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

en yrkesjägare som skrämde iväg kajor?

2009-02-12 @ 10:01:27
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: izza

hehe mjo men man blir lätt orolig heheh okej faan va nice att du varit på bio nu jue :) heheh var ju ett tag sen :P fan jagf måste med dra på bio snart heheheh :)



'hum skum man hahahah shit asså:O hehehe :S

2009-02-13 @ 18:24:50
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0