Helt ensam... hemma (nästan)

jappz. räknar man inte med Råttorna så e jag helt ensam hemma idag!

ens inte Min Cassandra e hemma! :O
ne för syrran å hon har åkt till Malmö!  =P
jag vet att e går bra å att Cassandra har de bra men klart de känns skumt att min lilla gumma åker tåg första gången utan sin mamma! :P
men syrran ska till en kompis T som har 2 st barn... 2 st döttrar e de den ena e väll 3 - 5 år jag vet ej exakt hehe..
sen hon andra e bara 5 dagar yngre än Cassandra! :)
så Syrran fråga om de va OK att hon hade me henne så dom kan leka lite!:)
så sa jag att det var OK.. :) hehe. Så jag ska bara slappa nu dessa timmar jag e ensam
ta en låång dusch/bad.... å bara slappa å ha de gött :)
inte ofta jag kan ta ett längre bad... å sånt.. :)
men ska de nu idag!:)
raka benen o lite sånt.. :)
tid för mig själv heltenkelt! :)
men guuud va jag saknar Cassandra de e så tumt nu hehe, e ju inte van å sitta här i lugnet.. inbte för hon e så jobbig för de e hon inte men man brukar ju ändå höra henne leka å se henne leka å vara van att hon kommer å vill ge mig saker ect ect.... =)
min lilla GOMMA =)) *älska*

ne ska äta ngt nu.. e så hungrig humm blåbärsfil å sånt eller.. nudlar de e frågan.. :P
får se va de blir! :D

men ha de bra alla! :) kram.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Naaaaaw....ja klart du saknar henne ju, gör jag oxå när lillan inte e i min närhet :/ Men samtidigt kanske de e lite skönt oxå...ja att kunna göra lite annat som att bada osv i lugn o ro, lite egen tid helt enkelt!?



Ja den sidan måste du bara bli medlem på, den e riktigt skojig...Japp självklart finns det fler spel!



Önskar dig en fin dag!



Ps: Har du berättat för din syrra om hennes kamera?!



Kramiz

2009-02-22 @ 11:46:19
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Så va tycker du nu om spelsidan då...kul va?! : p



Aaaha, bra att ni har en kamera till då ju!



Kramiz

2009-02-22 @ 13:12:54
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Sandra

du fick lite tid för dig själv helt enkelt, det behövs ibland, även om man älskar sina barn över allt annat :)

2009-02-23 @ 12:14:18
URL: http://spritusrector.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0