hem kommna=))

nu e jag å min lilla gumma hemmkommna! :)

elelr vatt hemma humm.. 30 min elelr va de e kanske mer hehe! :)

ska snart göra käk till mig å min lilla gumma!:)

falukorv i ugnen me bacon å ost å lök mmm =))
å potatis mps elelr makaroner till de, de får vi se! :) hehe.

de va trevligt idag med M :)
vi har inte träffas sen sommaren 2004 eller 2005 =P hehe
så de va ju på tiden nu! :) hehe.
Vi får träffas oftare! :)

så hungrig jag e blide de nu så.. "pang bom" :P hehe.

meldodifestivalen (del 3) idag nice!:)
får kolla själv.. men de kan va mys de med! :D
kanske me Cassandra om hon e vaken då.. men de e hon nog, inte under hela isf.. :P hehe.

jag skulle köpa lite saker istan men den stängre ju tidigt på lördagar *fniss* så... får bli på måndag! :)
för i morgon e de ju stängt *suck* fattigt tycker jag.. tycker iaf de kan va öppet tex mellan 10 - 14.
men men.. :P


ne men ha de bra alla åter komer nor efter mello....
kaaanske innan med de får vi ju se. .hehe de lär märkas! ;)
men ha de bra alla! :D
kraaam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0