Hon har börjat tjata! :P

ja... min lilla gumma har börjat tjata heheh.. så söt.
"bada bada bada badaa"  tjata hon om innan... så vi har nyss badat! :D
så när vi gick in i badrumet å upptäkte att vi faktist skulle bada blev hon glad å sken upp som en sol.. å sa "BAAADAA"
hon e så ducktig å go såå min lilla gumma!:)

å hon kan säga till när hon e hungrig me hehe!
då sägger hon välling.. men ja.. inte alltid hon får vällin då... för ibland får hon annan mat.. =)
men de blir hon lika gladför hon vet ju inte än hur man säger hungrig så hennes sätt e ju "välling" :P hehe
min lilla gooommma! =))

de va skönt me ett bad.. :)
å Cassandra försöker skamponera in sig själv så gott hon kan sååå sött asså =))
å ävem mamma ska hon göra de på! :) hehehe..
å hon försöker duscha själv å duscha mammsen me.. hon e så ducktig så.. :)
men ja såklart så gör ju jag me de så de blir ordentligt gjort=))

Cassandra ska va uppe en stund till sen blir de pyjamas... å välling å borsta tänderna :)
min lilla gumma.. springer bara omkring i blöjan nu=) hehehe.
å sött=))

ha de bra allla.. :)  kram, cialo!

Kommentarer
Postat av: emma

naw så sött=)

2009-02-05 @ 20:38:24
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0